Machomannen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg har altså den nyeste Get dekoderen. Jeg klarer fint å ta opp program men skjønner ikke hvordan jeg skal ta opp ting som gameplay. Jeg vil gjerne ta opp gameplay fra når jeg spiller PS3, men hvordan gjør jeg det? Jeg har sett i bruksanvisningen men det står ikke noe om det. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du må vel koble PS3n gjennom boksen tror jeg Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Du må vel koble PS3n gjennom boksen tror jeg Med HDMI? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis det går så..ellers så kan du vel bruke komponent Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis det går så..ellers så kan du vel bruke komponent På hvilken måte? Jeg vil jo helst ta opp i HD og det skal jo gå ann Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis det går så..ellers så kan du vel bruke komponent På hvilken måte? Jeg vil jo helst ta opp i HD og det skal jo gå ann Man får full HD med komponent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå