LoserID Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 hei er det noen som vet hvordan man lager oppstart disket i win XP? [ Denne Melding var redigert av: LoserID på 2002-01-28 14:27 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 14:23, LoserID skrev:hei er det noen som vet hvordan oppstart disket i win XP? hva skal du da? regner du vil inn i DOS, bruk en win98 oppstart disk.. http://www.bootdisk.com Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Her er Windows XP Bootdisks Men du kan jo også bruke den bootbare og lovlige cd'en din :smile: Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 PC finner ikke cdrommen hverken i dos eller windows, så å putte i den blir vel litt vanskelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 trur du egentlig spør om er hvordan man kan installere windows fra scratch, uten installere winme/98?? Lenke til kommentar
turboduron Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 kan ikke benytte andre enn xp.boot diskett på win xp. For og lage den trenger du kun høyreklikke på disketten og deretter velge og lage dos-diskett. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
LoserID Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 den oppstart disketen ville ikke starte :sad:, jeg må nemlig starte den for å få innstalert den hersens CD brenneren min (en philips 1208) tenkte jeg skulle kjøre repair fra cd i dos, men siden ikke instalasjon programet ikke startet gikk det dårligt, er det noen som veit hvor jeg laster ned drivere til cd brenneren min, på philips siden er det helt uoversikkelig takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå