Tanner Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei Jeg har en bluray boks her på 600g som jeg skal sende. Ifølge posten sine hjemmesider koster det 63,- og sende pakker inntil 1kg. Jeg har foran meg 5 frimerker, men jeg aner ikke hvor mye hvert enkelt er verdt. På det ene er det bilde av en krabbe og det står "Innland A" Og "Norge" på det På de fire siste er det bilde av et tog og samme tekst. Noen som vet hva disse er verdt!? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er vel like greitt å gå på posten og spørre? Hvis du ikke har nok, så får du kjøpt flere. Hvis du ikke har lyst til det, så tror jeg det hadde hjulpet med bilder :=) Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Tenkte jeg skulle stikke på postkontoret å få de til å pælme på frimerker til det holder. Men jeg har en god del gående, så hadde vært mye bedre å gjøre dette selv, så jeg slipper til postkontorer flere ganger i uken, istedet for å gjøre dette selv. Bilder klarer jeg dessverre ikke å skaffe nå. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Innland A-frimerkene er vel verd det et brev koster innenlands med A-post, altså 8,50 pr. stykk. Du finner de listet her: Link til Posten Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå