Fotoentusiasten Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg har 2 x 512 MB Twinmos PC3200 m/Winbond Jeg har lurt på hva winbond egentlig er. Kan noen fortelle meg det? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Winbound er en minnebrikke produsent.. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Eller mer billedlig fortalt: TwinMOS kjøper RAM-chipper fra Winbond og lodder disse på sine egne RAM-brikker. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Winbound er en minnebrikke produsent.. Nei, Winbound er ikke noe i det heletatt. Winbond er derimot en chipprodusent, som blant annet lager minnemoduler. Altså, TwinMos m/winbond er TwinMosram med Winbond minnemoduler. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nei, Winbound er ikke noe i det heletatt. Winbond er derimot en chipprodusent, som blant annet lager minnemoduler. Altså, TwinMos m/winbond er TwinMosram med Winbond minnemoduler. Godt fortalt Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ...og foskjellen mellom winbond-brikker og vanlige twinmos-brikker er at winbond brikkene skal ha bedre overklokkinsegenskaper. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ...og foskjellen mellom winbond-brikker og vanlige twinmos-brikker er at winbond brikkene skal ha bedre overklokkinsegenskaper. Endelig en som kom til selve poenget!! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Åhh, det finnes tusen slike tråder i forumet. Kan ikke noe vær så snill å sette en "sticky" på en? Så kan alle se der istedenfor å poste ny tråd. Det er tydeligvis mange som lurer... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du vil aldri unngå at samme spørsmål blir spurt flere ganger. Det går heller ikke an å forvente at noen som lurer på noe skal lese gjennom hele forumet etter informasjonen. Det enkleste for alle, så lenge søkefunksjonen er så dårlig som den er..., er å enten svare på spørsmålet pånytt, eller linke til den gamle tråden (for de som får det til, vet hvor den er) Dessuten; det ligger i et forums natur at ting blir diskutert om og om igjen. Siden alle ikke leser enhver tråd, så er det naturlig at det kommer akkurat samme spørsmål i en ny tråd dager, timer, minutter og kanskje sekunder senere... Ok, litt bombastisk av meg å si at søkefunksjonen er dårlig. Det er muligens jeg og maaaaange andre som heller er dårlig til å bruke den. Skal ikke legge skjul på at søkefunksjonen ikke er forumets mest brukte funksjon fra min side... DrErling Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Det vil jo løse alt ved å sette en "sticky" på en tråd. Folk slipper å søke, den vil alltid være øverst, folk slipper å skrive flere svar hele tiden. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jo, akkurat når det gjelder spørsmål ang twinmos og winbond så skal jeg være enig med deg. Jeg tenkte mere generelt når jeg svarte.... De fleste topicer blir jo tatt opp x-antall ganger. Jo, jo mere jeg tenker på det, jo riktigere høres det ut og sette en sticky winbond/twinmos post. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå