Gå til innhold

Hva er Winbond på Twinmos brikkene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Winbound er en minnebrikke produsent..

Nei, Winbound er ikke noe i det heletatt. Winbond er derimot en chipprodusent, som blant annet lager minnemoduler.

Altså, TwinMos m/winbond er TwinMosram med Winbond minnemoduler.

Lenke til kommentar

Du vil aldri unngå at samme spørsmål blir spurt flere ganger. Det går heller ikke an å forvente at noen som lurer på noe skal lese gjennom hele forumet etter informasjonen.

Det enkleste for alle, så lenge søkefunksjonen er så dårlig som den er..., er å enten svare på spørsmålet pånytt, eller linke til den gamle tråden (for de som får det til, vet hvor den er)

Dessuten; det ligger i et forums natur at ting blir diskutert om og om igjen. Siden alle ikke leser enhver tråd, så er det naturlig at det kommer akkurat samme spørsmål i en ny tråd dager, timer, minutter og kanskje sekunder senere... :roll:

Ok, litt bombastisk av meg å si at søkefunksjonen er dårlig. Det er muligens jeg og maaaaange andre som heller er dårlig til å bruke den. Skal ikke legge skjul på at søkefunksjonen ikke er forumets mest brukte funksjon fra min side...

DrErling

Lenke til kommentar

Jo, akkurat når det gjelder spørsmål ang twinmos og winbond så skal jeg være enig med deg. Jeg tenkte mere generelt når jeg svarte.... De fleste topicer blir jo tatt opp x-antall ganger.

Jo, jo mere jeg tenker på det, jo riktigere høres det ut og sette en sticky winbond/twinmos post.

DrE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...