EinarEriksen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Symbian^3 blir å se i butikkhyllene i tredje kvartal. Nå er det publisert en video av operativsystemet. Les mer Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette så jo heller lite spennende ut. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Har ikke tidligere symbian telefoner hatt hw akselerert grafikk, siden de poengterer det tydelig? Ikke rart at de touch symbian telefonene jeg har prøvd hakker som søren. Samme med HTC hero, HUFF! Endret 15. februar 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke tidligere symbian telefoner hatt hw akselerert grafikk, siden de poengterer det tydelig? Ikke rart at de touch symbian telefonene jeg har prøvd hakker som søren. Samme med HTC hero, HUFF! uh.. htc hero har android, ikke symbian. De to systemene er ikke akkurat særlig sammenlignbar.. hero hakker ei heller ikke.. Lenke til kommentar
hanschristian94 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg synes det her burde være en firmware update til symbian s60 5th Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke tidligere symbian telefoner hatt hw akselerert grafikk, siden de poengterer det tydelig? Ikke rart at de touch symbian telefonene jeg har prøvd hakker som søren. Samme med HTC hero, HUFF! uh.. htc hero har android, ikke symbian. De to systemene er ikke akkurat særlig sammenlignbar.. hero hakker ei heller ikke.. Hero kjører android ja, har ikke påstått noe annet. Hero hakker etter min standard(ikke i nærheten av 50 fps, og det trengs når du vil styre effektivt med en finger, mener jeg). Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Når er det Hero hakker? Har du en video der den hakker? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Vanskelig å vise at det hakker i en internett video om fpsen ligger over 20 fps. Du merker stor forskjell om du går fra en iphone til hero eller 5800XM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg