RainbowLady Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Satte nettopp min mor i gang med å bestille noen bursdagsgaver til meg, men i følge hun fikk hun opp en feilmelding om at de kun sendte til utlandet i "euro-priser" eller noe i den dur. Er dette noe nytt de har begynt med, eller må jeg bare bestille det selv? Har da bestilt ting i pund før fra Play. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Alltid betalt i pund, bestilte sist for ca 1 uke siden.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg bestilte noe senest for 3 dager siden. Har alltid betalt i pund... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det de mener er at om du setter over valutaen til Euro, ser man hvilke varer de sender til land utenom UK. De varene som ikke blir omgjort til euro sender de ikke til Norge, og dette gjelder uansett om du setter valutaen til euro eller ikke. Om du prøver å bestille en laptop derfra vil det ikke funke uansett om du bruker euro eller pund. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 OK. Får gjøre det selv, da. Synes det hørtes litt merkelig ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Varer som er på Play UK kan kjøpes i pund. Men de har samarbeid med et amerikansk selskap som fakturerer i Euro. Er an av varene bestilt derfra må alt håndteres i Euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå