care1337 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 FB gir ingen pluss i boka. Det gir bare inntrykk av at du er en pingle som ikke tørr så fra irl. Hva forventer du egentlig, siden du spør på forumet? Det enkle er ofte det beste. Bare spør hu direkte. DO IT. Finnes ingen annen måte å gjøre det på. Hvis at du er tøff nok til å gjøre det. Kommer du med lulzete meldinger på facer`n. Fremstår du bare som beskjeden og pinglete. Ingen jenter vil ha noe slikt. Som nevnt over her. Finnes 2000 lignende tråder. Svaret er alltid det samme. JUST DO IT. Hva er det verste som kan skje? Hu kan si nei. Men hva så? Da vet du det - og du spurte i allefall. Frykten for å bli avvist er noe helt h**** skremmende for noen. Hva så? Tror du hun ler av deg, eller baksnakker deg til sine venninner? Neppe. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da får du lære deg å bruke den skikkelig stakkars deg... Eller så kan du heller la være å poste Satt og syntes litt synd på meg selv, bra at andre også gjør det Innrøm det, den suger! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da får du lære deg å bruke den skikkelig stakkars deg... Eller så kan du heller la være å poste Satt og syntes litt synd på meg selv, bra at andre også gjør det Innrøm det, den suger! Jeg har flere ganger søkt det en tråd heter, men fått opp masse annet rall, så ikke si at den er knirkefri Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 FB gir ingen pluss i boka. Det gir bare inntrykk av at du er en pingle som ikke tørr så fra irl. Hva forventer du egentlig, siden du spør på forumet? Det enkle er ofte det beste. Bare spør hu direkte. DO IT. Finnes ingen annen måte å gjøre det på. Hvis at du er tøff nok til å gjøre det. Kommer du med lulzete meldinger på facer`n. Fremstår du bare som beskjeden og pinglete. Ingen jenter vil ha noe slikt. Som nevnt over her. Finnes 2000 lignende tråder. Svaret er alltid det samme. JUST DO IT. Hva er det verste som kan skje? Hu kan si nei. Men hva så? Da vet du det - og du spurte i allefall. Frykten for å bli avvist er noe helt h**** skremmende for noen. Hva så? Tror du hun ler av deg, eller baksnakker deg til sine venninner? Neppe. Fler som syns dette? (Kanskje litt dumt spørsmål?) Syns selv at det virker litt dumt etter å ha allerede spurt en gang. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Å svare "kan sikkert" er bare en snill måte for å si at hun egentlig ikke ønsker å gjøre noe med deg. Grunnen til at hun ungår deg er at hun utsetter ubehaget det er å si direkte at hun ikke vil finne på noe. Det er vondt, men sant. Av skade blir man klok Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ok, takk for hjelp ihvertfall. Noe jeg skal gjøre/ikke gjøre, f. eks. late som om jeg aldri spurte..? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 "Hei, lurte på om du fortsatt var interessert i å finne på noe? Det jeg skrev på facebook, vettu." Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ok, takk for hjelp ihvertfall. Noe jeg skal gjøre/ikke gjøre, f. eks. late som om jeg aldri spurte..? Bare la det ligge. Ikke unngå henne eller lat som om du ikke spurte, men ikke mas noe mer om det. Vær selvsikker, du har ingenting å skamme deg over selv om du ikke fikk det optimale svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå