Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tørr ikke spørre...

Gjest Guest_hjelp_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg beklager svaret mitt, jeg gadd ikke lese gjennom tråden. "Tørr ikke spørre..." Da tenker jeg bare: "Synd for deg..." Helt ærlig, det finnes 2000 tråder her inne om akkurat det samme. Enten les de trådene (som forøvrig ikke forandrer faktumet at det til slutt er opp til deg), eller gro deg noen baller (unnskyld uttrykket), og spør.

Lurer på hvorfor moderator ikke sletter disse trådene. Har vi ikke nok av dem? Under retningslinjene punk 2: "Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. "

Lenke til kommentar
Noen tips til hva vi kan gjøre, om det blir noe? :p

Gå på kino, så slipper du å si så mye.

Greit at man slipper å si så mye, men selv syntes jeg kino er ganske fail. Lite sosialt og ikke mye sjangs for å bli kjent med hu :p Hvis du er litt sketchy, spørr om å dra til hu, ta med film ellerno. Ta hu med ut på tur med bikkja de (Hvis du har) Går praten av seg selv :)

-Ullsokk1

Lenke til kommentar

Å "kunne sikkert" er jo hverken et konkret "ja" eller "nei" svar, da. Det er nå noe! Du må rett og slett prøve å se på signalene du får, og bearbeide deg deretter. I morgen kan du vel prøve å havne i prat med henne, og snike inn noe som "var du med å finne på noe på *insert day here*?"

Ønsker deg lykke til med dette, det kan fort være vanskelig, det veit jeg av ærfaring, men du må i allefall spørre, og få et konkret svar, eller bearbeide intrykkene hun gir deg in real life. Om hun virker keen er det jo ikke noe særlig stort problem. Om hun nøler, eller lignende, er det lurt å ta det litt easy.

Endret av andymann
Lenke til kommentar

Slik jeg har gjort med de jentene jeg har holdt litt på med er å først bli kjent med dem, så snakke med dem på msn/facebook-chat. Da får du faktisk fort en pekepinn på om det er mulighet eller ikke. Så blir man bedre kjent og så kan du ta sjansen :p Jeg er også ganske sjenert, derfor drikker jeg :D

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor moderator ikke sletter disse trådene. Har vi ikke nok av dem? Under retningslinjene punk 2: "Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. "

søkefunksjonen suger så jeg får vondt. Jeg søker på noe som jeg vet det er en stor tråd om, men får bare helt absurde svar.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*
Å "kunne sikkert" er jo hverken et konkret "ja" eller "nei" svar, da. Det er nå noe! Du må rett og slett prøve å se på signalene du får, og bearbeide deg deretter. I morgen kan du vel prøve å havne i prat med henne, og snike inn noe som "var du med å finne på noe på *insert day here*?"

Ønsker deg lykke til med dette, det kan fort være vanskelig, det veit jeg av ærfaring, men du må i allefall spørre, og få et konkret svar, eller bearbeide intrykkene hun gir deg in real life. Om hun virker keen er det jo ikke noe særlig stort problem. Om hun nøler, eller lignende, er det lurt å ta det litt easy.

Takk :) Sitter ved siden av henne, så tror ikke det skal bli noe stort problem å få prate. Kanskje jeg burde sagt det før? :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*
Mulig det ja :!:

Da blir jo ting lettere!

Lykke til! Post hva som har skjedd i morgen om du gidder?

Takk, skal poste om det skjer noe :fun:

Lenke til kommentar

søkefunksjonen suger så jeg får vondt. Jeg søker på noe som jeg vet det er en stor tråd om, men får bare helt absurde svar.

Da får du lære deg å bruke den skikkelig stakkars deg... Eller så kan du heller la være å poste :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Hva er det med folk å "tør ikke" ?

Jeg er ikke noe bedre selv, men jeg har et rykte på skolen å forsvare... :p

Få tak i MSN hennes få kan du sikkert få deg et ligg, er rimelig lett å fake en personlighet over MSN å også i virkeligheten, så lenge ikke vedkommende ikke kjenner deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...