Syncronized Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Forventer svar ikveld, just as you know. Edit: leif Endret 17. februar 2010 av Syncronized Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen tips til hva vi kan gjøre, om det blir noe? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg beklager svaret mitt, jeg gadd ikke lese gjennom tråden. "Tørr ikke spørre..." Da tenker jeg bare: "Synd for deg..." Helt ærlig, det finnes 2000 tråder her inne om akkurat det samme. Enten les de trådene (som forøvrig ikke forandrer faktumet at det til slutt er opp til deg), eller gro deg noen baller (unnskyld uttrykket), og spør. Lurer på hvorfor moderator ikke sletter disse trådene. Har vi ikke nok av dem? Under retningslinjene punk 2: "Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. " Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Noen tips til hva vi kan gjøre, om det blir noe? Gå på kino, så slipper du å si så mye. Endret 17. februar 2010 av yates56 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Noen tips til hva vi kan gjøre, om det blir noe? Gå på kino, så slipper du å si så mye. Greit at man slipper å si så mye, men selv syntes jeg kino er ganske fail. Lite sosialt og ikke mye sjangs for å bli kjent med hu Hvis du er litt sketchy, spørr om å dra til hu, ta med film ellerno. Ta hu med ut på tur med bikkja de (Hvis du har) Går praten av seg selv -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Forventer svar ikveld, just as you know. Edit: leif Hu "kunne sikkert" Lenke til kommentar
andymann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Aish. Var dette direkte spurt, eller på FB? Endret 17. februar 2010 av andymann Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 FB... Var kanskje ikke så lurt Lenke til kommentar
andymann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Å "kunne sikkert" er jo hverken et konkret "ja" eller "nei" svar, da. Det er nå noe! Du må rett og slett prøve å se på signalene du får, og bearbeide deg deretter. I morgen kan du vel prøve å havne i prat med henne, og snike inn noe som "var du med å finne på noe på *insert day here*?" Ønsker deg lykke til med dette, det kan fort være vanskelig, det veit jeg av ærfaring, men du må i allefall spørre, og få et konkret svar, eller bearbeide intrykkene hun gir deg in real life. Om hun virker keen er det jo ikke noe særlig stort problem. Om hun nøler, eller lignende, er det lurt å ta det litt easy. Endret 17. februar 2010 av andymann Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slik jeg har gjort med de jentene jeg har holdt litt på med er å først bli kjent med dem, så snakke med dem på msn/facebook-chat. Da får du faktisk fort en pekepinn på om det er mulighet eller ikke. Så blir man bedre kjent og så kan du ta sjansen Jeg er også ganske sjenert, derfor drikker jeg Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer på hvorfor moderator ikke sletter disse trådene. Har vi ikke nok av dem? Under retningslinjene punk 2: "Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. " søkefunksjonen suger så jeg får vondt. Jeg søker på noe som jeg vet det er en stor tråd om, men får bare helt absurde svar. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å "kunne sikkert" er jo hverken et konkret "ja" eller "nei" svar, da. Det er nå noe! Du må rett og slett prøve å se på signalene du får, og bearbeide deg deretter. I morgen kan du vel prøve å havne i prat med henne, og snike inn noe som "var du med å finne på noe på *insert day here*?" Ønsker deg lykke til med dette, det kan fort være vanskelig, det veit jeg av ærfaring, men du må i allefall spørre, og få et konkret svar, eller bearbeide intrykkene hun gir deg in real life. Om hun virker keen er det jo ikke noe særlig stort problem. Om hun nøler, eller lignende, er det lurt å ta det litt easy. Takk Sitter ved siden av henne, så tror ikke det skal bli noe stort problem å få prate. Kanskje jeg burde sagt det før? Lenke til kommentar
andymann Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mulig det ja :!: Da blir jo ting lettere! Lykke til! Post hva som har skjedd i morgen om du gidder? Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mulig det ja :!: Da blir jo ting lettere! Lykke til! Post hva som har skjedd i morgen om du gidder? Takk, skal poste om det skjer noe Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer på hvorfor moderator ikke sletter disse trådene. Har vi ikke nok av dem? Under retningslinjene punk 2: "Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. " søkefunksjonen suger så jeg får vondt. Jeg søker på noe som jeg vet det er en stor tråd om, men får bare helt absurde svar. Da får du lære deg å bruke den skikkelig stakkars deg... Eller så kan du heller la være å poste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva er det med folk å "tør ikke" ? Jeg er ikke noe bedre selv, men jeg har et rykte på skolen å forsvare... Få tak i MSN hennes få kan du sikkert få deg et ligg, er rimelig lett å fake en personlighet over MSN å også i virkeligheten, så lenge ikke vedkommende ikke kjenner deg! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Få tak i MSN hennes få kan du sikkert få deg et ligg, er rimelig lett å fake en personlighet over MSN å også i virkeligheten, så lenge ikke vedkommende ikke kjenner deg! Hva skal dette her hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har blitt ignorert i hele dag... har ikke anelse om hva det betyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå