Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tørr ikke spørre...

Gjest Guest_hjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hjelp_*

Hei

Jeg liker ei jente i klassen, og lurer på om jeg skal spør om hun blir med å finne på noe en dag. Problemet er at jeg ikke tør. Jeg hadde en sjanse i dag, men eg turde ikke. Noen tips til hvordan jeg skal spør? Noe spesifikt å spørre om?

Skal jeg spør; "Kan jeg få snakke med deg i morgen?" på facebook eller noe slik at det blir vanskeligere å "stikke av", eller blir det for dumt..?

Vi er begge 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde tulle litt med henne og bare ha det gøy som vanlig neste gang du ser henne. Vis litt ekstra interesse sånn at hun føler seg tryggere med deg der og da. Så kan du "tilvfeldigvis" bare si " hey, dette var gøy,! Du blir ikke med på kino på fredag da? Da kunne vi lage mer moro!" Lat som om du bare spurte spontant.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*
Er dere gode venner, btw?

Kjenner henne ikke spesielt godt, har gått på samme skole siden 8. Kom i klasse med henne i høst, da begynte jeg å legge merke til hu.(Vg1)

Lurer på om hun har gitt noen hint, men er ikke sikker. Tenker veldig på å spør i morgen :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*
Husk å ikke virk for desperat og ikke mas på ho! :)

Skal prøve. Kommer sikkert til å spørre i morra, blir vanskelig å få det til å virke spontant, men skal prøve om det blir mulighet for det. (Er det viktig? :blush: )

Lenke til kommentar

Skal prøve. Kommer sikkert til å spørre i morra, blir vanskelig å få det til å virke spontant, men skal prøve om det blir mulighet for det. (Er det viktig? :blush: )

Bare få det til å virke så normalt som mulig. Ikke fekt med armene når du snakker, da skjønner ho at du er usikker. Snakk med ho akkurat som du snakker med andre kompiser (med unntak av grove guttespøker selvfølgelig) :)

Spør ho når det passer og få det til å gli inn i samtalen :)

Lykke til!

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*

Bare få det til å virke så normalt som mulig. Ikke fekt med armene når du snakker med ho, da skjønner ho at du er usikker. Snakk med ho akkurat som du snakker med andre kompiser (med unntak av grove guttespøker selvfølgelig) :)

Spør ho når det passer og få det til å gli inn i samtalen :)

Lykke til!

Skal gjøre det, takk :)

Lenke til kommentar

Jaa, hvorfor ikke?

Selvfølgelig på chat da. Kan begynne med "Hei, skjer?" og så bare spør du helt løst om hun ikke vil finne på noe en dag :)

Om det er noen dager til dere planlegger å møtes må du for all del ikke si hver dag om hvor mye du gleder deg osv. Litt laid back og det ordner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...