iRobot Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Har en [email protected] e-postadresse og bruker Outlook 2007, og benytter meg av 2 pc'r 1. Hvordan setter jeg opp Outlook slik at jeg får de samme e-postene på begge maskiner. 2. Det hender jeg har med meg hjemme-pc'n utpåtur. Jeg mottar mail som vanlig gjennom andre ISP'r, men må manuelt legge inn utgående info (pop) hver gang jeg benytter meg av/ skal sende mail gjennom annen ISP. Finnes det en bedre metode ? Endret 15. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sett opp outlook med imap istedet for pop så får du kontoene synkronisert med serveren Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 ...javisst, takk for hjelp så langt ! Det ble "Business Mail" i dette tilfellet da, men det fungerer.....tildels... Dvs: det raser inn mailer kalt synkroniseringslogg i en mappe kalt "synkroniseringsfeil". ca 2 pr halve time, fatter ikke hva dette er, noen ide, tips ? Vil selvsagt ha det vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå