ebele Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal kjøpe meg ny PC men er veldig usikker på skjermkortet. Kameraten min har et XFX Nvidia Geforce GTS 250 512mb og sier at de er bedre enn XFX Nvidia GTX 285 Black Edition, er detta rigtig? jeg har sett for meg at det sist nevnte kortet er bedre siden det er dyrere(Selges på Komplett). Må gjærne komme med tips til andre skjermkort, har sett litt på EVGA. Her er oppsette mitt. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Din kammerat har så godt som 100% feil. Et GTX 285 skjermkort har langt bedre ytelse enn et GTS 250 skjermkort. Eneste han muligens har rett i er at GTS250 muligens har bedre ytelse per krone enn GTX 285. Ellers når det gjelder ytelse vs ytelse er det så sammenligne GTS 250 mot GTX 285 som å sammenligne Ford Fieasta mot Ford Mustang. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det bør vel også nevnes at å kjøpe skjermkort fra nVidia nå et totalt tull. Ati sine kort er totalt overlegne på pris og ytelse. Lenke til kommentar
ebele Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 OK. Har ikke sett så mye på ATI men vis noen kunne hjelpe meg med å finne et brukbart hoved kort med crossfire og 775 sokkel så kan dette være en mulighet. Setter stor pris på all mulig hjelp, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå