Mathiaswee Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei.Jeg har et lite php-script på websiden min som gjør at filer i samme mappe blir synelige og klikkbare. Scriptet fungerer flott , men jeg ville gjerne hatt det til å bare vise en type filer f.eks .jpgHar plundret og prøvd å få det til i over en time nå. Nå ga jeg opp <?php //define the path as relative $path = "."; //using the opendir function $dir_handle = @opendir($path) or die("Unable to open $path"); echo "Files: <br/><br/>"; //running the while loop while ($file = readdir($dir_handle)) { if($file!="." && $file!="..") echo "<a href='$file'>$file</a><br/>"; } //closing the directory closedir($dir_handle); ?> Endret 17. november 2013 av Mathiaswee Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 <?php foreach (glob("*.txt") as $filename) { echo '<a href="' . $filename . '">' . $filename . '</a> (' . filesize($filename) . ')<br/>'; } ?> Lenke til kommentar
Mathiaswee Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Fungerte flott <?php foreach (glob("*.txt") as $filename) { echo '<a href="' . $filename . '">' . $filename . '</a> (' . filesize($filename) . ')<br/>'; } ?> Endret 17. november 2013 av Mathiaswee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå