sureup Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Takk for recappene Choekaas og Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Herlige recaps, begge to, og det at jeg vet fra før hvor bra det er, gjør at jeg hver gang leser alt fra A til Å. Dere fortjener skryt for å tilføre så mye bra til dette LOST-forumet. Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Føler at schrodingers katt greiene blir litt feil. Greit nok det med at flyet styrter, og flyet ikke styrter. Men nå vi "åpner esken" så vil man jo finne ut hva som er ekte og forkaste den andre realiteten. Det sier jo litt i mot det deamond og carlton har sagt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det tar tid å lese recapene deres! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Locke gav Sawyer tre valg. Lurte på hva han mente med det tredje valget..."Just get the hell off this island, and never look back. Are you ready to go home?" Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 MIB har jo helt siden sin første scene i Titus Wellivers skikkelse gitt uttrykk for at han ikke liker at folk er på øya, han vil ikke at nye kommer dit, og nå vil han bli kvitt dem. Dette har sikkert noe å gjøre med at Jacob leter etter sin "candidate", som jeg tipper er hans etterfølger, og dermed en rolle i å holde MIB fanget på øya. For å forhindre dette, vil han kvitte seg med dem. Hva han spesifikt mente med at Sawyer skulle dra hjem, vil vel vise seg, men tipper Sawyer har en plan, tror ikke han har tenkt å bare dilte etter Locke. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Sawyer er en rebell og opprørsk. Det skal bli utrolig spennende å se han og MiB. Igjen, storartet med oppsumeringer. Ikke noe å si på entusiasmen. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Locker er og blir en av mine favoritter... Til søppelhaugen med Jack og Kate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå