Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Flere som la merke til edderkoppen på døde Locke. Produsentene har sgt at en av de tingene smokey(ene) har manifisert(?) seg som er medusa edderkoppen som paralyserte paulo og nikki. Så kanskje det er jacob/liten gutt/smokey v1.3 Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Var det ikke en krabbe? Trodde med en gang at han gutten var Jacob, og at kanskje det var sånn at han var som "phoenix" (føniks på norsk sikkert) sånn at når han døde så ble han rebirtha igjen? xD Men at det er Aaron er nok mer sannsynlig Likte at Richard var badass nok til å ikke bli med Flocke også, men av en eller annen grunn håpa jeg på at Sawyer skulle bli med (Og han er kanskje favoritt karakteren min ) Når John datt ut av rullestolen og lå på gresset mens sprinkelanlegget spylte over han, kjente jeg det i magan og tenkte:"Kan det aldri gå bra med Locke?! Selv ikke i denne tidslinja!" Så så jeg Helen komme ut og vi fant ut at de skulle gifte seg, da ble jeg glad Og det at Kate ikke er en av "the candidates" er litt rart, og da er jeg nok enig at jeg tror at Kwon er Jin. Og at "replacern" til Jacob må være en mann? Hvorfor er da Kate og Sun er på øya? Og har det noe å si at nr.4 av nummerne er død? Har det noen effekt for flaks/uflaksen til Hugo? Og vis noen blir ny protecter så er jeg ganske sikker på at det blir Mr. Reyes! Anyways så likte jeg episoden skikkelig! Gleder meg nesten like mye til recapen til Choekes (sorry hvis skrivefeil) som til neste episode Og Ben som lærer var genialt! Alltid syntes at han har ligna på en lærertype også xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg måtte le høyt når vi kom inn i hulen og se på det LATTERLIGE lys-settingen nå de akkurat kom inn. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Utrolig bra episode! Hva skjedde med å kaste steinen i vannet og si "inside joke"? Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 At MiB har overtaket kanskje? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Teori fra en på lost-forum.com om han gutten. what if the baby kate took back to the mainland was a substitute baby and aaron actually stayed on the island with claire. and then maybe he aged super fast because of some time force thing we dont know about. far out? probably. forklarer tittelen på episoden som jeg ellers ikke skjønte. Lenke til kommentar
kaize Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 tittelen "The substitute" referer jo til Locke som vikar-lærer, altså en substitute teacher. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 syntes jeg var en litt for lett løsning til å være Lost, men jeg hadde ikke tenkt det på den måten og det var jo logisk det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 syntes jeg var en litt for lett løsning til å være Lost, men jeg hadde ikke tenkt det på den måten og det var jo logisk det. "Det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan jo umulig si at det ikke skjer noe? De bygger jo opp spenninga som bare det. De brukte jo ikke hele dagen, de dro når det var lyst og kom frem mens det fortsatt var lyst, bare mye spennede som skjedde på turen som var verd å vise=) Om noe er spennende er en helt personlig opplevelse. Det er greit at du synes det er spennende, og jeg skjønner det faktisk. Men for meg er historien en annen. Jeg synes episodene gir bort altfor lite. Jeg har sett på serien siden den begynte for flere år siden, og når Lost da har vært fraværende i ett helt år, synes jeg gjenkomsten er latterlig dårlig, til tross for all tiden de har hatt på å gjøre siste sesong bra. Den første episoden i sesong 6 var bra, men etter det var det nedtur i igjen. Serien vil at du skal sitte slik: - flere ganger i løpet av en episode, og etter seks år er det bare kjedelig. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Helt uenig Ramius. Syntes at episode 3 var av typen filler, men denne var meget bra. Syntes også det er tidlig av deg å si at sesongen har vært en nedtur hittil. Det er blitt vist 4 episoder, vent noen episoder til og hvis det ikke blir noe "action" kan du si at det ikke skjer noe. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er ikke action jeg venter på, men svar. Serien har hatt som uvane å reise fler spørsmål enn den klarer å svare. Og dette har den dratt ut såpass lenge at man mister interessen. Jeg synes Lost begynte å gå nedover med sesong 3. De to-tre første sesongene var bra. Nå er serien kjønnsløs. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg måtte le høyt når vi kom inn i hulen og se på det LATTERLIGE lys-settingen nå de akkurat kom inn. Hva var det som var så latterlig med lyssettingen i hula? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er ikke action jeg venter på, men svar. Serien har hatt som uvane å reise fler spørsmål enn den klarer å svare. Og dette har den dratt ut såpass lenge at man mister interessen. Jeg synes Lost begynte å gå nedover med sesong 3. De to-tre første sesongene var bra. Nå er serien kjønnsløs. Svar vil du få hvis du ser serien ferdig, det er jeg ganske sikker på. Og hadde det ikke vært verdt alle årene når alt blir avslørt i siste episode. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg måtte le høyt når vi kom inn i hulen og se på det LATTERLIGE lys-settingen nå de akkurat kom inn. Jeg måtte le HØYT når jeg leste innlegget ditt. Her kommer du og tror du skal være tøff. Håne en liten feil (som jeg ikke la merke til en gang), så greier du ikke å skrive ordentlig norsk en gang. HAHAHA. Det heter DEN latterlige lys-settingen, ikke DET latterlige lys-settingen. Dessuten er det en dårlig setning i hele tatt deet der. En svært obvious grammatikkfeil. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bra episode. Det var morsomt å se ben som lærer, Tror kwon er jin, fordi i den nye tidslinjen er jin og sun ikke gift, og dermed vil den eneste med det etternavnet være Jin. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå må vi jo ikke begynne å grine over skrivefeil i en Lost-tråd. Det finnes andre deler av forumet egnet til det. Det jeg tror han mener med latterlig lyssetting er det at vi ser blue-/greenscreenen så kraftig i forhold til andre ganger man bruker det. Man kan se at formene rundt Sawyer er fadet ut slik at den skal blande seg inn i bakgrunnen. Morsomt å tenke på at Hugo kan bli den nye Jacob. Så trist som det var; så var det kjekt å høre "Life and Death" tilbake igjen under begravelsen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg måtte le høyt når vi kom inn i hulen og se på det LATTERLIGE lys-settingen nå de akkurat kom inn.Jeg måtte le HØYT når jeg leste innlegget ditt.Her kommer du og tror du skal være tøff. Håne en liten feil (som jeg ikke la merke til en gang), så greier du ikke å skrive ordentlig norsk en gang. HAHAHA. Det heter DEN latterlige lys-settingen, ikke DET latterlige lys-settingen. Dessuten er det en dårlig setning i hele tatt deet der. En svært obvious grammatikkfeil. Nå tror jeg du skal ta deg en kraftig pause her og heller kanskje telle til 10 før du bryter utav deg slikt som dette. Håne en liten feil? Jeg poengterte deg decophly beskriver som dårlig: Det jeg tror han mener med latterlig lyssetting er det at vi ser blue-/greenscreenen så kraftig i forhold til andre ganger man bruker det. Man kan se at formene rundt Sawyer er fadet ut slik at den skal blande seg inn i bakgrunnen. Skal du i først klage på en skrivefeil så gjør du slik retningslinjene sier: Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eller det er rett og slett begge, Jacob tok på begge samtidig. Kanskje? Bra episode. Det var morsomt å se ben som lærer, Tror kwon er jin, fordi i den nye tidslinjen er jin og sun ikke gift, og dermed vil den eneste med det etternavnet være Jin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå