Filmvenn Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her skal det bare diskuteres episode 4 av sesong 6, "The Substitute". Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd(spoilere helst i spoilertråden for sesong 6). Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. “The Substitute” was written by Elizabeth Sarnoff & Melinda Hsu Taylor and directed by Tucker Gates Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gleder meg som vanlig, høydepunktet i uka Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette blir nok første gang jeg sitter oppe å venter på en episode. Har OL maraton fra 19.00 til 08.00 så en lost episode midt i blir perfekt Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette blir nok første gang jeg sitter oppe å venter på en episode. Har OL maraton fra 19.00 til 08.00 så en lost episode midt i blir perfekt Det er du ikke alene om, OL - hockey så glir vi lett over i Lost. Gleder meg!! -norhawk- med fri på onsdag Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har ikke fri på onsdag så det blir en lang onsdags dag på skolen. Men muligheten for å sove på skolen er jo alltid der. Forøvrig er dette en av de episodene jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mine innlegg. Får håpe at vi får en del nye hint slik vi kan begynne å koke opp enda mer konkrete teorier rundt MIB og flash-sideways. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.ew.com/ew/video/0,,20313460_20313475,00.html Ukas Totally Lost, teasers nederst på skjermen igjen. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 hverdags høydepunkt gleder meg Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke lenge igjen nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jepp. Liker å se disse Enchanted-episodene av forrige ukes episode. Minner deg liksom på ting som ikke jeg har tenkt på lenge.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Weirdest godamm funeral ever.... Haha Frank var genial. I tilegg var de to bitene med Ben i både Flash-sideways og på bra. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 haha, kult å se den vekta med jacob (lys stein) mot MIB (svart stein) Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Da vet vi hvertfall en del mer om nummerene! 4 = Locke 8 = Reyes 15 = Ford 16 = Jarrah 23 = Shephard 42 = Kwon Men Kate er ikke der? Han tok jo på henne og. Tipper Kwon er Jin i og med at det ikke er noen andre kvinner på denne listen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det virker som Lost er mye likere Robinson enn jeg trodde. Jeg fikk et inntrykk av at det handler om eliminering av de svakeste, til den siste mannen står igjen. Ellers skjer det jo fryktelig lite i hver episode nå, som er hovedgrunnen til at jeg er drittlei hele serien. Tenk at den lille spaserturen over øya til John og Sawyer varte en hel episode. Mens i tidligere episoder har turer over øya vært gjort på noen minutter. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 bare jeg som stussa på hvorfor MIB i locke versjon sa; Dont tell me what I can't do? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lille gutten i skogen = Aaron? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Mest sannsynlig det ja, eller en tredje part. Endret 17. februar 2010 av decophly Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg syns den lille gutten i skogen var veldig lik Jacob av en eller annen grunn. Det gir kanskje ikke mening, men de ligna hverandre, og de har tidligere vært ganske flinke til å caste barneskuespillere som ligner den voksne i Lost synes jeg. Edit: jeg vet det ikke gir mening, men det er bare hva jeg syntes Endret 17. februar 2010 av steingrim Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan jo umulig si at det ikke skjer noe? De bygger jo opp spenninga som bare det. De brukte jo ikke hele dagen, de dro når det var lyst og kom frem mens det fortsatt var lyst, bare mye spennede som skjedde på turen som var verd å vise=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå