alienelite Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, jeg er på utskikk etter Bærebar gaming PC til under 6000. Har dere noen forslag til gode gaming pc-er til blanty annet CoD og WoW? Er det noen spessiele prossesorer og skjermkort jeg burde ha med? Jeg blir veldig takknemelig hvis jeg får flere svar. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 jeg leter også i samme prisklasse Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette er vel noe av det bedre. Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 har sett denne men lurer på om: Intel Pentium T4400 / 2.2 GHz ( Dual-Core ) dette er bra nok prossesor for gaming og om dette er bra nok skjermkort ATI Mobility Radeon HD 4650. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ja. prosessoren er ikke så veldig viktig. Skjermkortet er du bør legge klart mest vekt på, og i denne prisklassen kan du ikke forvente deg noe bedre. Endret 15. februar 2010 av EivindS_ Lenke til kommentar
alienelite Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Ok takk så det er bra nok for WoW og Cod uten lagg og med god graffik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå