Benbels Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei! Det har seg sånn at jeg har spillt en del COD MW2 i det siste så jeg har bare latt spillet ligge inni konsollen. Men plutselig en dag når jeg startet opp spillet og skulle spille på live så sto det at cden var Unreadable. Når jeg tar ut cden så ser det ut som om det er noen veldig små ripper på platen. Hva kan ha skjedd? Jeg har hørt at man kan ødelegge spill i xboxen hvis du flytter på den osv. Men jeg har ikke rørt den i det hele tatt. Noen måte å løse probelemet mitt/få spilt igjen? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg mener jeg har sett Game/Gamestop e.l. har maskineri som sliper vekk et tyyynt lag fra cd'en sånn at ripene forsvinner. Sånn maskin kan jo forøvrig kjøpes også, da. Prøv å vaske cd'en med Zalo og skyll godt. Jeg har av og til hatt fettflekker som har ødelagt for meg, selv om det har vært riper i cd'en.. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg mener jeg har sett Game/Gamestop e.l. har maskineri som sliper vekk et tyyynt lag fra cd'en sånn at ripene forsvinner. Sånn maskin kan jo forøvrig kjøpes også, da. Prøv å vaske cd'en med Zalo og skyll godt. Jeg har av og til hatt fettflekker som har ødelagt for meg, selv om det har vært riper i cd'en.. Prøvde med Zalo, men det funket ikke... : / andre forslag? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Et forslag! Hvis jeg får en venn av meg med samme spillet til å låne meg det så jeg kan installere det til harddisken, også bare spille av fra harddisken med den ødelagte. Kan dette funke? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Du kan jo prøve..men Xboxen starter alltid opp fra DVDen først, så.. Endret 15. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Du kan jo prøve..men Xboxen starter alltid opp fra DVDen først, så.. Det er nettopp det! Jeg får starta spillet, men når den begyner å søke etter servere på live så kommer opp feilmeldingen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får prøvde det da. Men jeg trodde det var en kjent sak at enkelte xboxer ødelegger spill fort og gæli? Det er jo en grunn til at Gamestop tilbyr forsikring. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvis spilleboxen ødelegger plater så er det ikke en forsikringssak, men en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er jo en grunn til at Gamestop tilbyr forsikring. Slike forsikringer kalles "idiotforsikring" av en grunn.. Den har ingen verdi uten at du selv påfører skaden som ødelegger. Om Xboxen ødelegger et spill, så er det helt klart en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bjohansen kunne ikke sagt det bedre.. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Takker for svar Jeg fikk fiksa det. Fant ut at jeg hadde en gammel Disc Cleaner shit som funka ! Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det skal veldig mye riper til for at en DVD/Spill ikke skal fungere, jeg tror du har noe lignende av dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208053 Endret 27. februar 2010 av Helnes Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Det samme skjedde meg! Og det var et helt nytt spill, jeg hadde ikke brukt konsollen på 2 dager, skjønner ingenting! Ingenting funker...men xboxen min lagde plutselig en lyd da jeg starta den opp og og så stod det at cden var ødelagt, og hele cden hadde en stor sirkel med ripe! Endret 20. januar 2013 av elmoffa Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er nok noen laseren som er litt på tur. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 men vet du om jeg kan klage til microsoft eller noe? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 men vet du om jeg kan klage til microsoft eller noe? Hvis xboxen er under garanti kan du sende både xbox og spill inn, og du vil å reparert xbox tilbake og nytt spill. Vet ikke om de tar enkeltspill for en xbox som er utenfor garanti. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 OK, nei, dessverre er ingen av de forsikra, men kan jo alltids prøve..prøvde å bruke tannkrem på cd'en og da funka den en runde, så slutt Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dette hørtes ut som ugler i mosen. Det er ikke vanlig at veldig små riper ødelegger en plate. Hvis det er slik at Xboxen ødelegger spillet burde det være en slags form for garanti fra Microsoft... Det er rart hvis Xboxen ødelegger plater. Dette skal ikke forekomme, og dekkes av garanti. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 dvd spelleren har jo en begrenset levetid, så mye spilling uten innstallering vil nok ta knekken på den etterhvert. Med tanke på at det er en dvd speller til $10 så kan man vel ikke forvente seg noe mer?? Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 http://www.wikihow.com/Repair-a-CD-With-Toothpaste Reparer disken med tannkrem. Funker veldig bra I tannkrem er det et slipemiddel som gjør at små ujevnheter blir borte og drit forvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå