jchoft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Hei-hei, Har lusket rundt og lurt på å skaffe vannkjøling til pc'n. Mest pga støy og gleden ved å mekke litt. Har ingen ambisjoner om OC (enda... ), men vil ikke ha noe som er under par. Så hva sier dere eksperter om pakken "Alphacool First Class HF 14", noen klare svakheter? alphacool.com/shop/Complete-Sets/Intel/ To varianter 'livingstone' med laing 12V 10W, og 'yellowstone' med laing 12V 18w. Leste en positiv omtale på xbitlabs, men med en litt annen cpu-blokk: xbitlabs.com Tanken var å starte med et sett siden jeg ikke kan alt for mye om vannkjøling, så slipper jeg å bekymre meg for om jeg har riktig med nipler, slanger etc. (har mekket mye HW, men ikke vann pt). Innholdet ser greit ut i mine øyne, laing ddc pumpe, en fin topp, vifter og 3x120 rad. (om jeg ønsker å utvide senere til skjermkort er det kjekt å ha.). - Har ikke funnet noe (googlet) benchmarks på cpu-blokkene. Noen her som har prøvd blokkene? - Noen som har erfaring med alphacool.de? positive/negative? - Toll? Eventuelt sender jeg de til bekjente i tyskland og plukker pakken opp ved neste besøk. Takker for tips -jc Edits: Funnet noen tester av yellowstone blokken: HESmelaugh: Another round of waterblocks on i7 - Om ikke best i klassen så ser ikke ut som om den er dårlig? Endret 17. februar 2010 av jchoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå