itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Var en død dag her i dag! Jaja! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Så jeg fikk en invite før i dag, men fikk vel den når maskinen bare sto på og spilte musikk så den la jeg ikke merke til før etter at jeg var ferdig med å spille. Skulle ha tatt et par runder, men er såpass sliten i hue etter 4 dager stort sett uten søvn. Så det får vente til i morgen. Tror jeg fikk 16 kniv kills på de rundene jeg har spilt nå, men ikke noe gull... Fant en jævel i sta som var rank 47, så jeg ente opp med å jage han rundt for å sette kniven i han, var nære på et par ganger. Nærmest var jeg vel når en annen fyr skøyt han når jeg var 2 meter unna og klar til å få den første gull tagen, men nei Fikk forferdelig dårlig med poeng den runden for å si det pent Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Bare å invitere meg, KopKing hvis døkk trenger en squadmate! Kunne ikke istad fordi jeg sovna Endret 7. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 KopKing måtte stikke men vi kan da lage en ny squad, hvem er up ? Outjection, alltid ? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jepp Er med på den. Inviter meg! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hvor får du de stjernene fra MrOut? Var ganske tøft med tanke på rank og sånn Jeg kommer inn litt senere, må bare hjelpe en kompis med noe shit! Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tror han får det fra fankitet, med alle våpen og pins osv. Får ikke spilt denne helga og får bare spilt en dag med den nye patchen før jeg stikker på ferie :'( Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kommer nuh! Har slåss med gitaren en stund.. hehe Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Stemmer som Jottnegen sier, bilder av alle ranks, pins, insignias, våpen og alt egentlig finnes i fankitet "Graphics Fankit" her. Edit: Er det bare jeg som ikke kommer inn på siden for veteran-registrering? Endret 7. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Edit: Er det bare jeg som ikke kommer inn på siden for veteran-registrering? Nei, jeg har også problemer med det. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Stemmer som Jottnegen sier, bilder av alle ranks, pins, insignias, våpen og alt egentlig finnes i fankitet "Graphics Fankit" her. Edit: Er det bare jeg som ikke kommer inn på siden for veteran-registrering? Fikk ikke åpnet fankit greiene med winzip. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Dumme meg Hehe! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hva het han fyren sa du KopKing som snakka om reload-time osv?7 Edit: Ser det er flere som bruker Rank som avatar Endret 7. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.youtube.com/user/swordsmanx75 Der har du han! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 skal folk game mer ikveld, eller? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.youtube.com/user/swordsmanx75 Der har du han! Danke schön! skal folk game mer ikveld, eller? Jepp! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei, skal nok ikke game mer i kveld! MrOut ligger ett skritt foran på fetest Avatar Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet om EA får fingen ut snart å fikser dette med bildene man tar under gameplay? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Fikk 15 dogtags på en runde på Nelson Bay Følte meg så ninja og fikk gullstjerne 8 på kniv Endret 8. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå