Anathema Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Dagens nyheter: 2x Jottnegen dogtags og KK ble reddet i siste liten av en enorm lagspike Haha! Tidenes T-Bag war! Endret 6. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er dere sikre på at det finnes gull dog-tags??? Jeg tror jeg har satt kniven i 20 eller 21 mann i kveld og ikke en jævla gull-tag, er en myte det kan jeg slå fast med en gang. Tror jeg skal sende en mail til Adam og Jamie så kan de ta på seg jobben for å sjekke fakta!!! Lenke til kommentar
att Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg har tre eller fire gull-doggtags. Diion er en av dem mener jeg å huske. Endret 6. mai 2010 av att Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har 8 gull dogtags. Du må knive folk fra rank 41. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Har spilt med M60 i dag. Har rettferdig gjort den halveis ved å bruke Ironsight, og medic perksene. Klarer faen ikke treffe en sjel med det ironsightet Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) KK, derfor bruker man XM8 isteden Edit, har 3 gull dogtags, alle fra samme person Endret 6. mai 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Har to gull fra samme person jeg Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Har bare totalt 2 gull Jeg suger Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 suger ja xD hvilken plass ligger du på nå? 300 elns? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Faen! Nettet klikket! Så nå stresser PS3 med å komme seg på :S Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Legger ut bilde da jeg, KopKing og DarkPassenger spilte med folk som hadde specact packen. Ser jo bare rå ut da! Endret 6. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har 8 gull dogtags. Du må knive folk fra rank 41. Tror ikke på deg, det er en myte Jeg tror meg må starte på pirke borti folk på skulderen først og spørre hvilken rank de er i før jeg kjører kniven i dem, kanskje det hjelper Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg har 8 gull dogtags. Du må knive folk fra rank 41. Tror ikke på deg, det er en myte Jeg tror meg må starte på pirke borti folk på skulderen først og spørre hvilken rank de er i før jeg kjører kniven i dem, kanskje det hjelper DualFace Har en til fra http://bfbcs.com/stats_ps3/tolye93 Endret 7. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Tror det var på gamestop sitt forum noen mente det skulle komme på Tirsdag 11 mai. Jeg tviler, siden personen som sa det ikke hadde noe bevis på dette. Men han mente det var helt opplagt. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 har en squad gående, trenger 2 til Lenke til kommentar
August. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) "Coming Tuesday, May 11th an update introducing multiple balance adjustments will go live for the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Battlefield Bad Company 2. Included in this update are all the changes previously found in the Ch Ch Changes Blog Post as well as some additional tweaking and tuning based on feedback from our ever vocal PC community. You can find the list of the most recent changes below, and the full list of previous changes in the Ch Ch Changes Blog Post. Don't worry PC players, these new updates will soon be making their way to you in the very near future. Slightly increased the damage of the UZI at long range. The AKs74u now has more felt recoil when aiming. The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming. The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory. Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs. Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range. Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range. Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots. Join the discussion of these changes in our Forums." http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/05/05/consoling-the-unbalanced.aspx endelig! Endret 7. mai 2010 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som har squad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå