PCBerg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Testa å ta ned bygninger med 6 C4, KopKing. Funka fett Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Jepp! Funker meget bra hehe! Skal spille i hele morgen omtrent! har fri! woho! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Men min K/D Ratio har droppet 0.03 de siste 2 dagene! Jeg vurderer nesten å ta i bruk M60! Men kommer bare til å føle meg så feig da. Jeg hater å bli drept av den, men jeg godtar vel egentlig å bli drept av horene hvis jeg ser at de ikke bruker den med Magnum, men med longer range og faster healing. Lenke til kommentar
att Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Yes, gull dogtag nr 2 Jeg har 6 EDIT: 7!!! Kniva nettopp en lvl 49 Skjønner fortsatt ikke hvorfor han/hun som ligger på 1. plass gobalt bare har 6558 kills (x360).. Jeg har mer enn det, og jeg er bare rank 33. http://bfbc2.statsverse.com/stats/360/V1i Se hvor mange heals han fyren har da! Det var nasty! Det kan jo ikke stemme. Han må ha glitcha seg opp til 50 i lvl elrns. Over 230 000 heals. Jaaaa.... Endret 6. mai 2010 av att Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Han må ha venner eller noe som har bare latt han som en dårlig FPS spiller være medic og bare healet seg hele veien opp! Jeg har flere revieves enn han, så noe er feil der! Men hvis torsdag blir en like jævlig dag som mandag, tirsdag og onsdag så tar jeg fatt på M60 med ironsight, og begge medic fordelene. Helvette for noen dager jeg har hatt nå. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som har en våpen oversikt? Skade, med og uten magnum osv osv.. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hOnVnWyi8G8 Bare for assaultriflene. Håper de lager noe for de klassene også. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bra oversikt! Men litt rart at sniperriflene dropper såpass mye i damage på så korte avstander? Hadde vært kult og sett lignende oversikt etter patchen som skal komme, se hva/hvor mye de setter ned damage etc. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mener at denne charten har tatt hensyn til patchen, men er ikke helt sikker. At sniperriflene dropper i damage har nada å si, da headshot er det eneste man skal gå etter, og da er det kill uansett. Hater folk som skadeskyter mine targets, for da skremmer de dem vekk for godt, eller enda værre - får dem til å danse. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Og siden du spurte spesifikk etter magnum ammo, kan denne være til nytte. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det treff i kroppen, "buck shot", som er listet over? Tror jeg skal prøve ut Garand'en mer..! Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Her ser du hvordan de tullingene med over 200.000 heals booster Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Oh oh, "Diskusjon.no proudly presents: Wednesday Boost nights" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 ... trenger en seier der for å få "Won Them All" trofeet. Er en liten trofe hore, det skal jeg innrømme... Fikk vel fire og en halv dag i MW2 før jeg gikk lei, der var det ikke et eneste online trofe. Så spiller for moroskyld også Boostere skal du få billig av meg for å si det pent, var/er nok av dem i MW2. Er jo en av grunne for at jeg gikk lei. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det noen som vet hvordan jeg kan få laget video av BC2? (Utenom den PVR'n som komplett selger.) Det skal vel være mulig å recorde direkte inn på Mac'n det TV'n sender ut? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Er usikker. Kunne det sikkert, men kvaliteten hadde blitt som TV rundt år 0. Takk for våpen oversikten. Ser den har blitt tatt hensyn til etter patch. Rare greier de har gjort med noen av våpnene syns jeg, men bra å se at M60 ikke blir svak som blåserør, og at den fortsatt er kraftig men blitt nerfet. Men at de nerfer våpen som PKM osv syns jeg er direkte latterlig. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det noen som vet hvordan jeg kan få laget video av BC2? (Utenom den PVR'n som komplett selger.) Det skal vel være mulig å recorde direkte inn på Mac'n det TV'n sender ut? Du må nok ha et capture card som for eksempel Intensity Pro/Shuttle. Jeg tenkte å kjøpe en sånn en når jeg en gang får råd, hadde vært nice å kunne lagre episke minner fra BC2 og andre spill. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Deilig å ta goldtags når du jakter intenst på dem hehe! PsYcHo_KillA med specact og lvl 50 Plantet kniven midt i fjeset hans Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan få laget video av BC2? (Utenom den PVR'n som komplett selger.) Det skal vel være mulig å recorde direkte inn på Mac'n det TV'n sender ut? Du kan jo bruke EasyCap og koble ps3en opp til pc'en/mac'en (vet ikke om det fungerer på mac) via RCA til USB Men da blir jo kvaliteten som sagt en del dårligere. EDIT: Her er et bilde: Endret 6. mai 2010 av Ferd!s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå