Espen-kun Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Regner med at jeg opfører meg på mic siden jeg fortsatt har KopKing på vennelista Hvor gammel er jeg da? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For dere som spiller snipere, hvordan er det dere skaffer poeng i rundene? Jeg prøver å være en god sniper, ligge i gunstige posisjoner å spotte, sende inn mortar strikes, og gjerne snike meg inn på flanken på fronten for å plukke de jeg kan der. Men jeg havner alltid på en beskjedne 5-800 poeng. Pleier lett å få 4-5000 poeng etter en runde med sniper. Da sitter jeg så laangt unna som mulig og prøver å få marksmanbonus. Får ca 300 poeng tilsammen for hvert kill. Kanskje mer eller mindre avhenging av avstanden. Feil! 16 Tipper at du er 27? Det var da svært sjenerøst Jeg visste at jeg tok for gammelt Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pleier lett å få 4-5000 poeng etter en runde med sniper. Da sitter jeg så laangt unna som mulig og prøver å få marksmanbonus. Får ca 300 poeng tilsammen for hvert kill. Kanskje mer eller mindre avhenging av avstanden. Noen map som egner seg bedre enn andre? Hvilke våpen bruker du med hvilket ekstrautstyr? Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan m416 burde ha sett ut.. Skulle ha vært en option for å fjerne grenade launcheren Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan m416 burde ha sett ut.. Skulle ha vært en option for å fjerne grenade launcheren Jepp, og sette på grip! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^ Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" Du hørtes bra fornøyd ut da du fikk den..! Har du funnet bildet av Jottnegen løpende rundt med fallskjermen over seg, KopKing? :!: lol! Nei, dumme DICE og EA har ikke fått opp albumene på nettsiden sin enda. Når EA lanserer spill, gjør de det 2 år før alt er ferdig rundt det. De bare skryter på seg alle tingene man kan med spillet. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvor gammel er jeg da? Du er 15 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pleier lett å få 4-5000 poeng etter en runde med sniper. Da sitter jeg så laangt unna som mulig og prøver å få marksmanbonus. Får ca 300 poeng tilsammen for hvert kill. Kanskje mer eller mindre avhenging av avstanden. Noen map som egner seg bedre enn andre? Hvilke våpen bruker du med hvilket ekstrautstyr? Jeg kan egentlig bruke hvilken som helst rifle. Bruker da 12x scope og armor. Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Sånn her det så ut kopking? Endret 5. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sånn her det så ut kopking? "Det er ingen som ser meg hvis jeg gjemmer meg bak her" :!: Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Sånn her det så ut kopking? Haha! ja! Har sett det to ganger før, men har aldri sett at den henger igjen på liket! Nå sitter han iallefall trygt bak der Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For å bidra til sniperdiskusjonen over her: Synes at magnum ammo er et must, da den bidrar til bedre range. Får du kun 800 poeng går jeg ut i fra at du ikke har fått en eneste kill? Sniping handler i stor grad om å gjøre seg selv så irriterende som mulig for det andre laget! Vær en PEST og en plage for dem, spessielt deres snipere. Klarer man det, har man gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Arica Harbour er vel det brettet hvor jeg liker meg best som sniper. Men magnum ammo har jeg ikke fått testet ennå, låst det opp i går kveld så må vel nesten testes i dag en gang Er startbrettet mitt når jeg spiller conquest, så det har blitt noen runder der. Er det noen sider som viser hvor lenge man har spilt på hvert brett? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 For å bidra til sniperdiskusjonen over her: Synes at magnum ammo er et must, da den bidrar til bedre range. Får du kun 800 poeng går jeg ut i fra at du ikke har fått en eneste kill? Sniping handler i stor grad om å gjøre seg selv så irriterende som mulig for det andre laget! Vær en PEST og en plage for dem, spessielt deres snipere. Klarer man det, har man gjort jobben sin. Riktig. Spotte, irritere, drepe, mortar strikes, C4 og motion mines. Jobben din er å spotte og counter snipe deres snipere. Og du bør ikke velge Recon hvis du ikke klarer å skaffe mer poeng enn 800 poeng. Det høres ikke ut som jobben blir gjort skikkelig og laget straffes ved slike recons. Men selvsagt spill til du er god, men jeg vil som Anathema anbefale Magnum ammo. Det gir kulen både større fart, og bedre range. Går ut i fra at du vet at det er bulletdrop og traveltime? Jeg skaffer meg i løpet av noen minutter nærmere 2000 poeng som Recon på de banene jeg velger det. Ender ofte opp med over 4000 poeng. Når får man magnum ammo? lvl 15 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Okey, da er det ikke lenge til jeg får det! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Nokon som blir med og spiller? Bare å invitere Måtte bare legge ut denna videoen: http://www.youtube.com/watch?v=a1cnlzxPbAc Latteren til han ene freake meg ut Endret 5. mai 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ^^haha, noen som er med på teste det der ut? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hørtes jo ut som om gutta hadde det moro ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå