Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^

Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" :p

 

edit: Leif

HAH :rofl:

 

Edit: Vi skulle ikke prøve å få ordna en Private Team Match en dag? Vi er vel nok folk nå...

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Fy faen spilte sammen med en fyr nå som satt og bitchet over headsettet i et sett under hele kampen, tydeligvis en som skulle være best i "byen", amerikaner...

 

Jævla europeer, klarer ikke en dritt. Vi er fire mann i squaden og jeg bærer denne sqauden resten er bare møkk, skyt ned ditt skyt ned datt osv, konstant hele kampen. Holdt på å fly på veggen på slutten der.

 

Happy Ending?

 

Yes, jeg slo jævelen med 10 poeng og var best på vår side :p

Lenke til kommentar

Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^

Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" :p

 

edit: Leif

 

Var morro :) Gutta som kjemper for laget det! :tease: Neida, bare å gratulere!

 

Og jeg har klart og snike meg inn i squaden til KopKing en god del ganger selv om jeg er under 18, så det så! :innocent: Tar det som et godt tegn på at jeg faktisk oppfører meg til tider :whistle:

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^

Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" :p

 

 

Du hørtes bra fornøyd ut da du fikk den..! :)

 

Har du funnet bildet av Jottnegen løpende rundt med fallskjermen over seg, KopKing? :!:

Lenke til kommentar

For dere som spiller snipere, hvordan er det dere skaffer poeng i rundene? Jeg prøver å være en god sniper, ligge i gunstige posisjoner å spotte, sende inn mortar strikes, og gjerne snike meg inn på flanken på fronten for å plukke de jeg kan der. Men jeg havner alltid på en beskjedne 5-800 poeng.

Lenke til kommentar

For dere som spiller snipere, hvordan er det dere skaffer poeng i rundene? Jeg prøver å være en god sniper, ligge i gunstige posisjoner å spotte, sende inn mortar strikes, og gjerne snike meg inn på flanken på fronten for å plukke de jeg kan der. Men jeg havner alltid på en beskjedne 5-800 poeng.

 

Jeg hater når hele laget mit bruker recon /=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...