109A3GNM Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ingen som har ledig plass i squad? Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^ Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" edit: Leif Endret 4. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^ Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" edit: Leif HAH Edit: Vi skulle ikke prøve å få ordna en Private Team Match en dag? Vi er vel nok folk nå... Endret 4. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fy faen spilte sammen med en fyr nå som satt og bitchet over headsettet i et sett under hele kampen, tydeligvis en som skulle være best i "byen", amerikaner... Jævla europeer, klarer ikke en dritt. Vi er fire mann i squaden og jeg bærer denne sqauden resten er bare møkk, skyt ned ditt skyt ned datt osv, konstant hele kampen. Holdt på å fly på veggen på slutten der. Happy Ending? Yes, jeg slo jævelen med 10 poeng og var best på vår side Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^ Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" edit: Leif Var morro Gutta som kjemper for laget det! Neida, bare å gratulere! Og jeg har klart og snike meg inn i squaden til KopKing en god del ganger selv om jeg er under 18, så det så! Tar det som et godt tegn på at jeg faktisk oppfører meg til tider Endret 4. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Alle med mic jeg har spillt med oppfører seg hvertfall ^^ Det inkluderer jottnegen og stresslessen som jeg tror er dem under 18 Endret 4. mai 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvor gammel tror du jeg er da? Miner under ATV må gjentas! Ble skutt fra første base På laguna Presa, til en av de siste Det var awesome! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Haha, er dette en aldersgjettelek? Jeg gjetter at outjection er... 17.. Hvor gammel er jeg? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg tipper på: 20. Edit: Tipp meg og da? Og det er ikke vits i å lete i gamle poster, jeg har holdt min identitet skjult Endret 5. mai 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tipper på: 20. Edit: Tipp meg og da? Og det er ikke vits i å lete i gamle poster, jeg har holdt min identitet skjult Du må være 16år og 242 dager ! Megmegmeg Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis det er noen så har lyst til å spille på PS3 så add meg: tardyda Er i lvl 11 /= Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lol, etter intens jakt på enda en gull tag så klarte jeg det ^^ Og selvfølgelig sendte jeg han en arrogant melding "Oh shiny dog tag" Du hørtes bra fornøyd ut da du fikk den..! Har du funnet bildet av Jottnegen løpende rundt med fallskjermen over seg, KopKing? :!: Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du må være 16år og 242 dager ! Megmegmeg 17 år og 288 dager er det korrekte svaret Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For dere som spiller snipere, hvordan er det dere skaffer poeng i rundene? Jeg prøver å være en god sniper, ligge i gunstige posisjoner å spotte, sende inn mortar strikes, og gjerne snike meg inn på flanken på fronten for å plukke de jeg kan der. Men jeg havner alltid på en beskjedne 5-800 poeng. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Feil! 16 Tipper at du er 27? Det var da svært sjenerøst Jeg tipper på: 20. Aww, juksemaker! Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For dere som spiller snipere, hvordan er det dere skaffer poeng i rundene? Jeg prøver å være en god sniper, ligge i gunstige posisjoner å spotte, sende inn mortar strikes, og gjerne snike meg inn på flanken på fronten for å plukke de jeg kan der. Men jeg havner alltid på en beskjedne 5-800 poeng. Jeg hater når hele laget mit bruker recon /= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå