Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel også egentlig satt en aldersgrense på hvem jeg spiller med. Jeg krever mic og helst 18 år, selvsagt kan man være under men da må man kunne oppføre seg over mic.

 

Spørsmål: Noen som vet noe mer om denne Specact DLCen? Sony er fortsatt treige, og har enda ikke godkjent den. Syns det er veldig merkelig at det ikke står noe release date i store'n.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Spørsmål: Noen som vet noe mer om denne Specact DLCen? Sony er fortsatt treige, og har enda ikke godkjent den. Syns det er veldig merkelig at det ikke står noe release date i store'n.

 

Trodde en stund at den var kommet ut, fordi jeg møtte en fyr i lvl 28 med den i går. Det stod SA bak våpenet, og han hadde andre klær enn de andre medicene, så... Men da jeg sjekka ps store var det ikke mulig å nedlaste den. Teit at noen skal få det før andre.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Noen som vet noe mer om denne Specact DLCen? Sony er fortsatt treige, og har enda ikke godkjent den. Syns det er veldig merkelig at det ikke står noe release date i store'n.

 

Trodde en stund at den var kommet ut, fordi jeg møtte en fyr i lvl 28 med den i går. Det stod SA bak våpenet, og han hadde andre klær enn de andre medicene, så... Men da jeg sjekka ps store var det ikke mulig å nedlaste den. Teit at noen skal få det før andre.

 

Det er folk som har ringt å klaget til EA, så har de som har sittet på support trodd at det var en feil, og lastet det inn på brukeren til folk. De siste dette ble gjort med, ble fratatt det de fikk av EA. Men latterlig, det er jo allerede på discen, så skjønner faen ikke hva det er som må godkjennes.

 

Åjada! Double headshot igjen gjennom et gjerde og marksmanheadshot bonus på 172 på begge :new_woot: Var på Isle Inocentes.

 

Edit: Oppfører jeg meg på mic'en? :tease:

 

Nice!

 

Og ja, du er kjempeflink! lol! :p

 

Kommer inn å spiller om 30 min eller noe. lvl 40 snart. Synd jeg ikke var det i sted MrOut da du knivet meg :p

Lenke til kommentar

De som har specacten sier at hvis du dreper 100 stykk med M16 specact så teller ikke killsa på det orginale våpnet :thumbdown:

 

Og aldersgrense er diskriminering.... Neida, just kidding. Kommer uansett til å prøve å adde deg anthema ^^

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Jeg kunne vel egentlig vært med nå, men jeg driver å jobber med Engineer trofeet, låse opp det tredje våpnet så er litt apekatt akkurat nå når jeg spiller. Så jeg er vel ikke squad'ens beste venn akkurat nå :)

 

Men kan hende det dukker opp en venneforspørsel ifra meg hos noen om få strakser, liten pause :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...