Arnesen62 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Noen som har plass i en squad? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Nei! Ikke begynn å diskuter Paradise her Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Vil helst ikke hehe! Satt bare å ristet på hodet av alle som er på det programmet. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja! 2 unike gull dogtags på en runde Ene var rank 50 - waltaro91, andre rank 45. Men så skal det jo sies at jeg brukte hele runden på å få tatt dem. Endte opp med 7-25 fordi jeg dreit i alt og alle. Den dogtagen skulle jeg ha! Fikk melding tilogmed etter at han hadde drept meg altfor mange ganger. "Stop trying, you wont get it " Så svarte jeg "I already got it, just want another one" Haha. Følte meg stolt der ja. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe! Fantastisk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 "Stop trying, you wont get it " Så svarte jeg "I already got it, just want another one" Begynner å bli lei sølv og bronse, vil ha et gull snart jeg også. Men har vel bare 45 stykker eller noe sånt, så før eller siden så dukker det vel opp en jævel som jeg får satt kniven i Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Blir bare mer og mer sjanser dess eldre spillet blir Husker da jeg knivet invincible_raw (rank nummer 1 WW), da var det kun han og èn til som hadde rank 50! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, de blir nok flere og flere som fanger goldtags framover. Ser høyere og høyere level hver dag jeg spiller nå! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Fikk gull istad Edit: Fikk endelig platinum på 1911 Endret 3. mai 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ah, rundet 6k i combatscore for dagens siste (eller første om du vil) runde. Outjection? Hvor er du fra, syns du har en litt annerledes aksent? Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kjøm fra nord i Hedmark Derfor snakker jeg litt bredt og dialekt. Men prøver å snakke så pent som mulig :!: Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ja, haha xD Hører at du anstrenger deg litt, men noen ganger skinner det igjennom Edit: FAN, er du rank 38 allerede? Nå må jeg skjerpe meg! Edit 2: Sjekk denne pollen her over fav maps: De har ikke engang tatt seg bry med å inkludere Nelson Bay https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212359 Endret 3. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Edit 2: Sjekk denne pollen her over fav maps: De har ikke engang tatt seg bry med å inkludere Nelson Bay https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212359 lol! Men dem har ikke tatt med Laguna Alta heller. Så map pack 1 er ikke med i pollen. Men var jo en del som mislikte den i starten hørte jeg, så kanskje begge ble utelatt av trådstarter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Starter å bli litt lei av å spille i random squads, jeg regner med at jeg får lov til å være med å leke sammen med dere innimellom? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Starter å bli litt lei av å spille i random squads, jeg regner med at jeg får lov til å være med å leke sammen med dere innimellom? Seff, bare håper du har mic Har du ikke mic blir du fort skvist ut for noen som har, da det er mye gøyere spille med folk som har mic Lenke til kommentar
Eide58 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som er med og spille? PSN: Eide58 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Fikk gull istad Edit: Fikk endelig platinum på 1911 Grattis med den da! Mangler en god god del for å si det sånn Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som er med og spille? PSN: Eide58 Har du mic..? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som er med og spille? PSN: Eide58 Har du mic..? Han har visst det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå