Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ble ditt sendt, Bherserk? Mitt ble sendt på mandag, burde for guds skyld komme frem i dag, eller kanskje de bare later som de har sendt det? :( Uansett, om du fikk sendt på mandag så gruer jeg meg til å komme hjem. :(

Lenke til kommentar

jeg fikk beskjed i dag fra elkjøp kundeservice om at spillet ER sendt, og at jeg burde få det seinest mulig. Tilogmed kanskje i dag.

Hei og takk for din henvendelse.

Denne er sendt fra vår levrandør så regner med at du skal ha dette innen veldig kort tid, mulig idag.

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Fingrene krysset, + siste gang jeg forhånds bestiller fra elkjøp.

Lenke til kommentar

Jeg venter på posten. Hvis det ikke har kommet kjører jeg ut på Elkjøp og forlanger spillet over disk. Dette går ikke an, og alle burde gjøre det. Hvis de ikke klarer å levere på release dagen, så er det jo ikke vitsi å forhåndsbestille.

Jeg krysser virkelig fingrene for at det havner i postkassen min i dag! Dem garanterte det omtrent.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilling fra nettbutikk er alltid litt risk siden det er vanskelig å beregne hvor lang tid postgang vil ta. Var selv og hentet det på GameStop tidligere idag, 2 gamle spill + 1kr er genial deal:D Særlig når du kan gå og kjøpe to brukte spill hos dem til 139kr bytte de inn og da få et nytt til 279kr.

Lenke til kommentar

Om det ikke har kommet i postkassen din innen kl 3, så tviler jeg sterkt på at det kommer i dag med mindre elkjøp selv sender ut en budbil hehe.. jeg synes du bør dra ned og forklare saken, og eventuelt få de til og ta imot det sendte spillet når du får det, så du slipper og sende det videre..

Lenke til kommentar

Koden lå inni spill pakka

En VIP code og en for AKS våpenet

Hvor har du kjøpt spillet? Har kjøpt fra cdon, men ikke fått noen kode enda.

Kommer ikke inn på ingame store jeg heller.

Fikk mitt fra CDON i går. Var bare VIP kode inni i spill pakken der... ikke noe til AKS..

Noen som har fått noe svar på mail?

Lenke til kommentar

Ikke fått noe jeg heller. Men hva kan man gjøre? :|

Klage. Gå ned på butikken du har forhåndsbestilt på. Jeg skal på elkjøp etterpå. Har skrevet ut angreskjema, og kvittering. Dem skal signere, jeg skal ha pengene tilbake, og jeg skal kjøpe spillet på Expert som ligger rett ved siden av. Driter i Limited Edition da. Får jo alt ved å unlocke uansett. Garand får jeg uansett pga veteran status.

Alle oppgraderinger på tanks kan jeg jo få ved å levle opp.

Lenke til kommentar

Fikk mitt fra CDON i går. Var bare VIP kode inni i spill pakken der... ikke noe til AKS..

sendte mail til cdon.com angående dette, så fikk jeg en mail tilbake med koden :)

Klage. Gå ned på butikken du har forhåndsbestilt på. Jeg skal på elkjøp etterpå. Har skrevet ut angreskjema, og kvittering. Dem skal signere, jeg skal ha pengene tilbake, og jeg skal kjøpe spillet på Expert som ligger rett ved siden av. Driter i Limited Edition da. Får jo alt ved å unlocke uansett. Garand får jeg uansett pga veteran status.

jah, limited edition tror jeg bare er et sleipt markedsførings triks.. nå har jeg alt jeg kunne unlocket av de LE greiene, og det tok meg 2 timer tror jeg.. har ikke skrevet inn koden engang!

Endret av andypandy
Lenke til kommentar

sendte mail til cdon.com angående dette, så fikk jeg en mail tilbake med koden :)

jah, limited edition tror jeg bare er et sleipt markedsførings triks.. nå har jeg alt jeg kunne unlocket av de LE greiene, og det tok meg 2 timer tror jeg.. har skrevet inn koden engang!

Fikk bare dette svaret fra CDON jeg:

"Jag beklagar, ett fel har uppstått. Vi avvaktar några dagar.

Återkom i början av nästa vecka om du inte skulle ha fått någon kod."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...