Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. Det som lønner seg er å starte med NB for da er man sikret og ikke få den på en gooood stund fremover :) (Har ikke viljestyrke til å gjøre det selv)

 

Noen som vet om man får utslag på w/l ratio om man leaver et game? Dvs - teller et leave som en loss, slik som i MW2?

Lenke til kommentar

Det er en bug. Jeg får ikke registrert kills med den. Irriterer meg grønn, fordi den slakter faktisk :p

 

Men fikk bronze på den da jeg hadde skutt 25stk med M1 Garand. Så DICE har fucket opp den stat greien der :p

 

Kjempe fint :)

 

Men har ikke fått aktivert M1 ennå, kommer jo pokker meg ikke inn på denne siden: https://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran

 

 

Jeg finner ikke det å bli truffet i skallen av en sniper fra over 1000 meter vekke noe plagsomt.

 

Jeg skal i hvertfall innrømme at tilfredsstillelsen av å plukke noen på andre siden av brettet med M24 og se "Headshot +10" dukke opp er mye bedre enn å måke dem ned med M60 uannsett hold :)

Lenke til kommentar

Genial taktikk hvis du er attacker på isla inocentes. Kom deg i et helikopter og hopp ut bak den første basen. De fleste retter all oppmerksomhet mot vannet og sniper mountain så du kan lett racke opp en del kills der. Fikk selv en killstreak på rundt 12 igår.

Lenke til kommentar

WOHO! GOLDTAG :D En opptur på en nedsig dag, slagmarkmessig :D

 

Han er lvl 44 i følge Statsverse.. Rart..

 

Min dag på BFBC2 har i dag minnet litt om disse utbruddene:

 

Nice ;)

 

Kniva en rank 42 fyr i går og da fikk jeg goldtag. Trodde det var fra 46 og oppover jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...