Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Survival of the fittest. /Thread. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 æææ! Nå skjedde det nok engang Jeg velger å spille f.eks Isla Inocentes, så når vi er ferdig med den kommer Nelson Bay. 98% av gangene jeg velger meg en bane, hvilke som helst, utenom Nelson Bay, så er det Nelson som kommer etterpå. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, ja. Det som lønner seg er å starte med NB for da er man sikret og ikke få den på en gooood stund fremover (Har ikke viljestyrke til å gjøre det selv) Noen som vet om man får utslag på w/l ratio om man leaver et game? Dvs - teller et leave som en loss, slik som i MW2? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Noen som har Squad nå? Randoms suger balle.. EDIT: Vet faktisk ikke. Tror ikke det teller som loss Endret 3. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg kan bli med på squad littegran før jeg skal hente fru. Sender deg en invite. Ahahaha! Jeg og KK spiller mot en som heter The Boston T-Bag xD Endret 3. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er en bug. Jeg får ikke registrert kills med den. Irriterer meg grønn, fordi den slakter faktisk Men fikk bronze på den da jeg hadde skutt 25stk med M1 Garand. Så DICE har fucket opp den stat greien der Kjempe fint Men har ikke fått aktivert M1 ennå, kommer jo pokker meg ikke inn på denne siden: https://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran Jeg finner ikke det å bli truffet i skallen av en sniper fra over 1000 meter vekke noe plagsomt. Jeg skal i hvertfall innrømme at tilfredsstillelsen av å plukke noen på andre siden av brettet med M24 og se "Headshot +10" dukke opp er mye bedre enn å måke dem ned med M60 uannsett hold Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Starter squad med Graamow nuh. Send melding her eller ingame dersom du føler du er mann nok til å kjempe ved vår side Ps: Folk med MIC får prio! Endret 3. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Genial taktikk hvis du er attacker på isla inocentes. Kom deg i et helikopter og hopp ut bak den første basen. De fleste retter all oppmerksomhet mot vannet og sniper mountain så du kan lett racke opp en del kills der. Fikk selv en killstreak på rundt 12 igår. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Pleier å komme rundt på baksida med båt og hopper opp på baksida. Kan få en del kills der ja Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Outjection: Sender deg en invite etter denne runden Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 kommer på snart, har ikke spilt på leeenge Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Fant ut at i dag var ikke dagen for FPS spilling. Var helt på bærtur. Høyeste var litt over 4000 poeng uten combat. Men resten var grusomt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) WOHO! GOLDTAG En opptur på en nedsig dag, slagmarkmessig Han er lvl 44 i følge Statsverse.. Rart.. Min dag på BFBC2 har i dag minnet litt om disse utbruddene: Endret 3. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 WOHO! GOLDTAG En opptur på en nedsig dag, slagmarkmessig Han er lvl 44 i følge Statsverse.. Rart.. Min dag på BFBC2 har i dag minnet litt om disse utbruddene: Nice Kniva en rank 42 fyr i går og da fikk jeg goldtag. Trodde det var fra 46 og oppover jeg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 40-50. Kniva en 41 i går og det gav goldtag. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Trodde 46 og oppover jeg og! S MY C-day on BFBC2.. Skal begynne å bruke det som uttryk for en rævva dag. Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hah, Kopking, du er lvl 40 snart? Da skal jeg ha dogtagen din, GULL dogtagen din Endret 3. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå