seblar Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det kommer opp hele tiden for meg. Skjer når du passerer lvl 22 tror jeg. Meldingen kommer opp og forteller deg hvilken skill lvl du har. Men det teite er jo at den aldri stemmer med leaderboardsene. Skill lvl er bare idiotisk synes jeg. Folk i level 1 kan være på topp, og man kan hoppe fra 19 000. plass til 140 000 på et øyeblikk, så jeg synes virkelig ikke det er verdt å bry seg mye om det. Okey:) Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Forslag til neste våpen jeg kan ta platina på? M60? Neggu faen om jeg rører det våpenet før det blir patcha! Endelig platina på AEK-971 Forslag til neste våpen jeg kan ta platina på? F2000 Det står det respekt av. Ja, mangler bare platina på den og AUG'en av assault riflene, men bruker jo et magasin på en fyr. Hvertfall F2000! Hva er det de har nerfa på 1911 (patch)? Mr_Outjecti0n: Gratulerer! What about M249 SAW? Den er smuuud De skal nerfe Rate of fire på den om jeg ikke tar feil. Skal vurdere m249 etter jeg er ferdig med SVU. Elsker å bruke rd dot på den Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Aha.. Skal se om jeg kan få joina dere noen runder ikveld, folkens (hvis fyllesjuken glir vekk).. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 join meg og stresslessen da outjection, er vel bare du og gramow igjen ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor dukker ikke kills jeg har tatt med M1A1 THOMPSON opp på statistikken? Er sånn inne i spillet også, brukte den litt før i dag når jeg spilte engineer så jeg vet jeg tok en del kills med den. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Det er en bug. Jeg får ikke registrert kills med den. Irriterer meg grønn, fordi den slakter faktisk Men fikk bronze på den da jeg hadde skutt 25stk med M1 Garand. Så DICE har fucket opp den stat greien der Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 KK: Du har jo 3 gullstjerner med M60 så litt hykler er du jo Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 KK: Du har jo 3 gullstjerner med M60 så litt hykler er du jo BUSTED! 2 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Hykler? Hvor har jeg sagt at jeg ikke har spilt med våpenet? Jeg spilte en del med det da jeg var dårlig i begynnelsen og får å klare å takle medic kittet. Jeg har vel 1 gullstjerne med det ved at JEG har startet med det. De to andre er vel av å plukke opp medic sine kits med magnum ammo og hele pakken. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 'twas a joke, mate. Men syns uansett at M60-whiningen kan roe seg litt Den er det den er, hadde den vært så spinnvill som enkelte skal ha det til, så ville ingen brukt noe annet, ever. Klart, den kan være irriterende, men som påpekt over - akuratt like irriterende å bli eid av en sniper. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Måtte forsvare min bruk av M60. Skal ikke mye til for å få en M60 i hendene når du plukker opp en medic sin kit. Jeg finner ikke det å bli truffet i skallen av en sniper fra over 1000 meter vekke noe plagsomt. Han har way more skills da en en tåpe som leker Rambo. Hadde soldatene vært svære beist så hadde jeg skjønt realismen i å LØPE og SKYTE samtidig med en jævla tung LMG, men 1 promille av soldater i verden kunne gjort noe slikt. Bra de skal endre det i patchen. At du nærmest er nødt ned på kne og være stille for å kunne treffe bra. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Bare meg som mista all EA connection ? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Jaja, enig i at det ikke er realistisk, men det er mye som ikke er realistisk i BC2. Men jeg mener: De som bruker M60 har ikke tilgang til NOE annet enn det vi har. Blir man drept av en med M60, så kan man selv spawne med M60. Klarer man ikke eie alt og alle, og han som drepte deg med M60 i utgangspunktet da har 1. Han vært en bedre spiller enn deg, og 2. Noen tatt feil om hvor OP M60 er Edit: Ja, vi er fortsatt ingame Yodel. Lurte på hvor du blei av. Endret 2. mai 2010 av Anathema Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Edit: Ja, vi er fortsatt ingame Yodel. Lurte på hvor du blei av. Weird, EA nekter meg å connecte, er og blei alldri disconnecta fra PSN. Kanskje et hint om å ta kvelden da Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Port Valdez kom rett etter du d/c'a, Yodel! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Port Valdez kom rett etter du d/c'a, Yodel! faen ta da.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2010 Selvsagt, men kan tenke meg mange som kommer inn i spillet fra f.eks MW2 osv quitter etter 2 dager pga alle M60 horene. De går rett tilbake, og vi har ofte servere med færre spillere. De nekter nye spillere å gi spillet en fair sjanse, og de sitter å sniper tvers over mappet med ACOG. At det går an å forsvare folk som ødelegger spillet for så mange andre, og har hørt mange som ikke gadd å spille mer pga de bare ble eid av M60 og hatet at det ikke var mulig å vinne over de som hadde det. Synd for spillet at spillerne ødelegger. 1 Lenke til kommentar
att Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Når kommer patchen det snakkes om? Og hva er "nerfe" en forkortelse av? Endret 3. mai 2010 av att Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Når kommer patchen det snakkes om? Og hva er "nerfe" en forkortelse av? Fra wikipedia: (http://en.wikipedia.org/wiki/Nerf_(computer_gaming)) In video gaming a nerf is a change to a game that reduces the desirability or effectiveness of a particular game element. The term is also used as a verb for the act of making such a change.[1][2] The opposite of nerf is buff (in one of that term's two usages). Man gjør våpenet dårligere for å si det sånn. These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms. http://blogs.battlefield.ea.com/Default.aspx## Det kan ta si tid siden Sony er supertreig. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Haha, syntes det er morsomt å lese om denne M60-sytingen. At det går an å lire av seg så mye på grunn av det våpenet. Og når det snakkes om folk som slutter å spille etter to dager på grunn av det, vel, det blir jo bare for dumt. Og argumentet at det ødelegger realismen tar jo bare helt kaken. Vil du ha realisme så er BF feilt spill, så enkelt er det. Hilsen en som elsker å bruke M60en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå