Arnesen62 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg er klar for spilling om 3 min. Noen som joiner? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Joiner deg vel jeg Arnesen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Sender dere inv folkens, men ting er helt på trynet virker det som. Lenke til kommentar
att Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Joiner gjerne jeg og et par timers tid hvis det er OK. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ah, da var jeg ferdig med Dragon Age: Awakening. Skal sette opp et squad nå tenkte jeg. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nettopp fått X8 til medicen, men hvis M60en er bedre så horer jeg selvsagt med den i stedet for! Netopp sånne som du, gjør battlefield bad company 2 til et helvette å spille ATM ... 3 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Syntes det er ganske festlig jeg. Men fra spøk til alvor, det er jo idiotisk å ikke bruke de mulighetene spillet åpner opp for. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lurer på en ting, når jeg starter spillet og går online så kommer det opp en melding der det står: SKILL LEVEL 174->154 Your recent form has degraded your skill level. Now get back to the battlefield and start working on your improvement! Hva i helvette vil det si? Har jeg gjordt noe eller noe sånt?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men fra spøk til alvor, det er jo idiotisk å ikke bruke de mulighetene spillet åpner opp for. Jeg er litt der jeg også, våpnet er der så hvorfor ikke bruke det. Ja det er kjipt å bli skutt i filler av det gang på gang, så da er det bare å gjengjelde tjenesten. Jeg er minst like irritert hver gang jeg blir plukket av en sniper, betyr jo ikke at jeg slutter å spille som sniper selv av den grunn. Kommer det en patch som fikser våpnet, helt fint. Kanksje man slipper å møte 50% av alle som kommer rundt et gjørne med M60... Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det kommer opp hele tiden for meg. Skjer når du passerer lvl 22 tror jeg. Meldingen kommer opp og forteller deg hvilken skill lvl du har. Men det teite er jo at den aldri stemmer med leaderboardsene. Skill lvl er bare idiotisk synes jeg. Folk i level 1 kan være på topp, og man kan hoppe fra 19 000. plass til 140 000 på et øyeblikk, så jeg synes virkelig ikke det er verdt å bry seg mye om det. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Men fra spøk til alvor, det er jo idiotisk å ikke bruke de mulighetene spillet åpner opp for. Jeg er litt der jeg også, våpnet er der så hvorfor ikke bruke det. Ja det er kjipt å bli skutt i filler av det gang på gang, så da er det bare å gjengjelde tjenesten. Jeg er minst like irritert hver gang jeg blir plukket av en sniper, betyr jo ikke at jeg slutter å spille som sniper selv av den grunn. Kommer det en patch som fikser våpnet, helt fint. Kanksje man slipper å møte 50% av alle som kommer rundt et gjørne med M60... Med å tenke sånn blir det jo 12medics mot 12medics, noe det ofte gjør, som i tillegg gjør at gamet ikke blir noe gøy. For min del er det ikke det at folk bruker M60, men at dem bruker dem overdrevet mye, fra overdrevne avstander. Det er jo ikke gøy å spille sånn en gang...! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er sant. Og uansett, nerfer de våpenet vil jo vi som liker å bruke det måtte omstille oss - til fordel for de som ikke bruker våpenet i dag. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Endelig platina på AEK-971 Forslag til neste våpen jeg kan ta platina på? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Kanskje kan ikke si jeg har vært med på 12 vs 12 medic's ennå men, kan jo hende. Da er det jo bare å velge sniper og stå og plukke dem på litt avstand, de står jo jo og prøver å gjemme seg med M60 også... Er ferdig med medic klassen selv for en liten stund, driver å jobber med noen trofeer så det blir Assault og Engineer de neste timene nå, må få låst opp noen våpen Edit: Forslag til neste våpen jeg kan ta platina på? M60? Endret 2. mai 2010 av Manx Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Endelig platina på AEK-971 Forslag til neste våpen jeg kan ta platina på? F2000 Det står det respekt av. Endret 2. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva er det de har nerfa på 1911 (patch)? Mr_Outjecti0n: Gratulerer! What about M249 SAW? Den er smuuud Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Som regel bruker 90% av de som bruker m60 ACOG/4x scope, no som gjør det mulig for dem å plukke deg ned fra andre siden av banen. MEN, noe jeg har merket er veldig morsomt når alle andre bruker m60: RPG!!! Altså, jeg har brukt M60 selv, det er ikke det, men det var før jeg merket hvor OP dette våpenet var, og hvor irriterende det er å bli drept av det gang på gang. Endret 2. mai 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Fuck m60. Enkelt og greit. Gleder meg til de nerfer det, så blir det litt variasjon på slagmarken. Platinum er i boks på M249 SAW, og trenger virkelig forslag til en LMG å ta Platinum på. M60 skal tas når våpenet blir nerfet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå