Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raw klanen var de første som fikk det for ca 3-4 dager siden. Så begynte folk å se det og ringe EA hvor en eller annen tulling åpnet det opp for dem.

 

Det som er merkverdig er at alt innholdet ikke trengte noen download, det var på disken fra før. Da kan det vel umulig kalles en DLC?

Lenke til kommentar

Raw klanen var de første som fikk det for ca 3-4 dager siden. Så begynte folk å se det og ringe EA hvor en eller annen tulling åpnet det opp for dem.

 

Det som er merkverdig er at alt innholdet ikke trengte noen download, det var på disken fra før. Da kan det vel umulig kalles en DLC?

 

Det ligger faktisk på discen, og det er nok en kode for å åpne det allerede! At de skal ha penger for det er meget skittent, og jeg blir egentlig forbanna. Man har jo allerede sett noen av disse antrekkene i SP, og derfor vet man at resten ligger på discen.

 

Rart at ikke en eneste av disse "jeg-knekker-koder-og-legger-dem-ut-på-youtube" som har funnet ut av dette enda :p

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si det er så veldig stress, men at noen får tilgang på ting før andre er alltid urettferdig. Vi har samme konsoll, og skal dermed ha tilgang på ting samtidig.

Jeg har veldig lyst på den, og derfor irriterer det at noen får det før andre. Og jeg kunne tenkt meg den nye MG3 som de har gjort endringer på.

Lenke til kommentar

Aldri tenkt over av vi ser qonquest på port valdez i begynnelsen av official launch trailern. Med jeep buggys.

 

official launch trailer

 

EDIT: Og sjekk ut denne tråden: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/519414.page

Bilder av nye kjøretøy og et våpen.

 

Jeg liker at de stapper spillet med mye nytt for spillerne framover! :D Dette gleder meg stort! Men da fikk jeg rett angående at Port Valdez vil være Conquest :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...