Espen-kun Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hva faen driver EA med?! Det er ikke got å si Ute på bærtur er dem hvertfall Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Syns det er skuffende at PS3 og Sony ikke klarer å skaffe dette til sine brukere like kjapt som Xbox360 og Microsoft. Foreløpig er PS3 milevis bak Xbox360 i å tilfredstille kundene. Men jeg er Sony-fan, og kommer til å være det resten av livet. Lenke til kommentar
August. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Raw klanen var de første som fikk det for ca 3-4 dager siden. Så begynte folk å se det og ringe EA hvor en eller annen tulling åpnet det opp for dem. Det som er merkverdig er at alt innholdet ikke trengte noen download, det var på disken fra før. Da kan det vel umulig kalles en DLC? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som har en plass i en squad? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Raw klanen var de første som fikk det for ca 3-4 dager siden. Så begynte folk å se det og ringe EA hvor en eller annen tulling åpnet det opp for dem. Det som er merkverdig er at alt innholdet ikke trengte noen download, det var på disken fra før. Da kan det vel umulig kalles en DLC? Det ligger faktisk på discen, og det er nok en kode for å åpne det allerede! At de skal ha penger for det er meget skittent, og jeg blir egentlig forbanna. Man har jo allerede sett noen av disse antrekkene i SP, og derfor vet man at resten ligger på discen. Rart at ikke en eneste av disse "jeg-knekker-koder-og-legger-dem-ut-på-youtube" som har funnet ut av dette enda Endret 1. mai 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hvorfor er det så stress å få tak i denne DLC'n? Alt den gjør er noen minimale grafiske endringer, ser ikke helt det store problemet med at noen får den før andre. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg vil ikke si det er så veldig stress, men at noen får tilgang på ting før andre er alltid urettferdig. Vi har samme konsoll, og skal dermed ha tilgang på ting samtidig. Jeg har veldig lyst på den, og derfor irriterer det at noen får det før andre. Og jeg kunne tenkt meg den nye MG3 som de har gjort endringer på. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Noen som tenker på å bruke en regntung lørdag (på østlandet hvertfall) foran PS3'n i dag? Tror brått det blir det på meg, fristet ikke veldig med fisketur akkurat nå gitt.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Sol og kald vind i Bergen, men spilling blir det alikevell. Føltes ut som skikkelig vinter temperatur i dagmorges! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hakke tørt å stikke huet ut av huset enda, men jeg frykter det kom litt kaldere temperaturer her og, men nå slutta det jaggu meg og regne og Jaja, blir nok å finne på PSN om ikke lenge, skal bare få ned frokosten. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 19 grader og sol på sørlandet Blir nok litt spilling, og kanskje no pils på kvelden Lenke til kommentar
seblar Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Legg meg til på PSN så kan vi game:) PSN: BlueB0y_97 Lenke til kommentar
Lunde106 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Legg meg gjerne til Psn :Lunde106 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kanskje det blir litt mer spilling før folka kommer på besøk. Kvelden ser mørk ut for spillets vedkommende. Ha en fortreffelig 1 mai folkens Blueb0y: Bilde i sign = mod på nakken. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blir middag hos svigers på meg, og resten av kvelden med dama ser det ut som Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bittelite Lan party hos en kompiss av meg, så da blir det mw2 resten av helga vertfall Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Blir chilling med damen i kveld gutter, så spillet får legges vekk i kveld! Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Aldri tenkt over av vi ser qonquest på port valdez i begynnelsen av official launch trailern. Med jeep buggys. official launch trailer EDIT: Og sjekk ut denne tråden: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/519414.page Bilder av nye kjøretøy og et våpen. Endret 1. mai 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Ja, lastet ned graphics fankit som nettopp kom ut og under bildene av våpnene så kom det våpenet opp. M1903 Springfield Den ser jo bare bad ass ut da Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Aldri tenkt over av vi ser qonquest på port valdez i begynnelsen av official launch trailern. Med jeep buggys. official launch trailer EDIT: Og sjekk ut denne tråden: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/519414.page Bilder av nye kjøretøy og et våpen. Jeg liker at de stapper spillet med mye nytt for spillerne framover! Dette gleder meg stort! Men da fikk jeg rett angående at Port Valdez vil være Conquest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå