Espen-kun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ahh, Funnet meg ny spillestil Assault + G3 + 6stk C4. Fylle en ATV full av C4 for å så kjøre den inn i enemy tanks utrolig gøy, anbeales til de som ikke har prøvd det! har ødelagt over 20 tanks i dag på den måten! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Men når man spiller med folk som Outjection er det nokså umulig å komme høyt på scoreboarden Er imponert over nivået til mange av gutta (er det noen jenter her?) her inne. Satser på det kommer med litt trening. Ahh, Funnet meg ny spillestil Assault + G3 + 6stk C4. Fylle en ATV full av C4 for å så kjøre den inn i enemy tanks utrolig gøy, anbeales til de som ikke har prøvd det! har ødelagt over 20 tanks i dag på den måten! Gjorde dere ikke noe lignende i går? Fikk en til å aktivere C4 akkurat da fyren på atv'en kjørte nær noen fotsoldater? Hehe..! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Blir med på noen runder jeg og.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ahh, Funnet meg ny spillestil Assault + G3 + 6stk C4. Fylle en ATV full av C4 for å så kjøre den inn i enemy tanks utrolig gøy, anbeales til de som ikke har prøvd det! har ødelagt over 20 tanks i dag på den måten! Gjorde dere ikke noe lignende i går? Fikk en til å aktivere C4 akkurat da fyren på atv'en kjørte nær noen fotsoldater? Hehe..! Jo, men denne gangen var jeg alene, så jeg måtte feste C4 sjøl, og hoppe av atv´n rett før den traff tanksen for å så detonere : ) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Tok ATVen til amerikanerne før i dag på Arica Harbor. G3, og 6 x C4 er kos. Jeg proppen den med C4, og ventet på neste angrep av deres tanks. Vi var i første basen selvsagt. Dem kom, og jeg kjørte mot dem, hoppet av, ATVen trillet bort mellom 2 av dem, og jeg trykket! Battlefield moments er bedre enn alt du ser i alle andre spill! 2 tanks, 4 soldater og skade på nummer 3! Masse points! Har vært noen BF-Moments i dag asså. Som jeg sa før i tråden, opplevde jeg å ta ut 6(!) stk som prøvde å disarme på 2 sek med mortar. Det var faen deilig! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er ingame nå. Bare å joine meg, så bygger vi opp en squad etterhvert. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kommer snart, bare ete først. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Skulle liksom game fra klokken 15.00, men så klarte jeg å sovne Får vel bare ta å spille litt lengre ut på natta da Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 UAV med 3x6 C4 er gøy ^^ Kan ta en mcom i et run da Gjorde det her om dagen med Alltid Gramow og en til ^^ Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Platinum på AN-94 i boks Nå begynner jeg med XM8! Herlig spray and pray våpen Endret 27. april 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Huff! jobber med den jeg og! Men bytter så mye fra og til fordi jeg er gått litt smålei våpenet hehe Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Shait! Den runden vi nettopp spilte på Arica Harbour som attacker så fikk jeg 29 kills og 2 deaths. 14,5 k/d. Det mår være ny record for meg Vi kjørte over døm da Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Haha, episk kveld! Var kun norske, med unntak av èn fyr en stund. Vi OVERKJØRTE dem totalt, men så klarte selvsagt PS3'n min å henge seg i det 4 Abrahams tanks ruller inn over Arica Harbour sine andre baser. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 @Espen-kun: Fikk du noen "G3/6xC4-run" istad, da DP, du og jeg spilte? Jeg datt ut og serveren og kom meg ikke inn igjen. Kom meg inn sammen med Out og gjengen da. Shait! Den runden vi nettopp spilte på Arica Harbour som attacker så fikk jeg 29 kills og 2 deaths. 14,5 k/d. Det mår være ny record for meg Vi kjørte over døm da Så du hadde bra høy score! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde en syk runde med DarkPassanger og en venn av meg (slabb1337) på Isla incontense ista. Vi var attackers og hele runden var vell ferdig i løpet av 5-6 min(?) Overkjørte dem no sykt, og runden etterpå var vi defenders og da klarte de ikke ta 1 eneste MCOM Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hey! Jeg var også med... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det var sykt gøy! Bare å invitere meg, folkens.. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja, bare å invite meg og Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hey! Jeg var også med... Heeey ! mortensol var også med ! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk! :!: Tror ikke de klarte å desarmere en eneste mcom på noen av basene... Fikk låst opp en del i dag da. Uzi, 12x Scope, Defibrillator, Marksman Assault og Engineer Training, MP-412, og M93R. Snart er AN-94 i boks også. Begynner å komme seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå