Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt litt smålei av AN94 i det siste! Vet ikke hvorfor! Mangler heller ikke særlig mye kills med den for å få denne platinum stjernen med den.

Damn, spilte den bra runden også ødela EA serverne alt -.-'

Men du får jo fortsatt poengene, men vet hvor jævla irriterende det kan være.

Lenke til kommentar

Klikker skikkelig på internetten vår nå for tiden, noe de fleste jeg har spilt med i dag har fått høre :p Beklager dette :innocent: men har akkurat fått høre at 10mbps linje er bestilt, så får håpe på forbedringer :new_woot:

Føler snart jeg er den eneste som ikke har platinum på et våpen (?)

Bruker heller stor variasjon av våpnene en å bruke 1 våpen masse :)

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg kan dempe savnet av HK416 med XM8! Den er faktisk herlig! Det er så og si samme våpen i spillet! HK gjør litt mer damage, mens XM8 har litt høyere RoF.

I stad manglet jeg 19 kills med xm8 P for å få gullstjerne 2. Jeg spilte en og en halv runde med den, og hatet den. Fikk bare elleve kills. Og nå hater jeg den enda mer fordi ingen av killsene som jeg brukte en time på å få, teltes på statsen. Så nå må jeg gjøre det på nytt :mad:

AEK vintovka og F2000 derimot... :dribble:

Lenke til kommentar

BC2 er kjekkere enn tentames øving iallefall. :D

Jeg har ikke spilt så mye denne helgen, og blir som oftes lite spilling i helgen da det er mer å finne på. :p

Noen som har noen gode bilder tatt under gameplay? Eller gode historier/Battlefield moments ?

Kommer ikke på noen i farten, utenom en fin en på Port Valdez.

Var attacker, og vi hadde akkurat kommet i gang. Jeg var på vei mot B fordi den er viktigst å få unna veien pga A kan raseres. Jeg var i veien, og løp ned mot, men viste det befant seg 1 fiende bak betongblokkene der. Så jeg tok min F2000 å hipfired når jeg kom rundt hjørnet, og what do you know? 5 amerikanere gikk i bakken i en å samme spray! Så reloader jeg og ser en fiende som har meg, han begynner å skyte og jeg blir litt skadet før det plutselig smeller noe jævlig, og han flyr avgårde. Vår kjære T-90 reddet meg.

Fikk forøvring plantet på MCOM, og fikk voktet over den til den gikk i luften!

Lenke til kommentar

Haha, Nydelig! :thumbup:

Det var en gang på Port Valdez at 5 attackere hadde klart å kommet seg inn i konstruksjonsbygninga på helikopterbasa. Storma opp i bygget med min AN-94 og spraya vilt! 4 gikk ned og avslutta den siste fint med pistolen.

Lenke til kommentar

Jeg lurte også på om patchen var kommet i går da jeg spilte på Arica Harbour. Satt meg en del hundre meter unna FI, og fyrte av M24, men bomma 10 ganger på en annen sniper som satt HELT stille. (På et sted jeg har drept folk før). Det må ha vært bugga, eller så har snipers blitt nerfet skikkelig på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...