itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Å så jeg savner HK416. Men vil heller spille fram til jeg får platinum med andre våpen. Hadde den sykeste runden med XM8 her for noen dager siden! Den med ironsight, ekstra ekspolsiver, og magnum er herlig! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Wuuhuu! Dobbel headshot med SV98 Døm satt så fint på rekke, så jeg måtte bare snipe døm bort Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Haha, Outjection! Det minner meg om et sprøtt 2-in1 headshot jeg hadde for noen dager siden på Laguna Alta, rush mode. I første base, kommer jeg inn med båt på høyre siden, setter meg i buskene og venter. Så popper det opp en kar rett fremfor meg! Så jeg fyrer av M24'n, treffer karen i hodet.. Men skuddet gir seg ikke der, for det fortsetter rett frem og treffer en annen stakkar som sitter på et tak i andre enden av basen, i hodet. HAHA, da trodde jeg ikke mine egne øyne. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Haha :!: Skal prøve å få tak i mic i morra Endret 23. april 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det minner meg om et sprøtt 2-in1 headshot jeg hadde for noen dager siden på Laguna Alta, rush mode. Laguna Alta rush mode? VIP map pack 3 har vel den på squad rush, men er den kommet? Har ikke sjekket det ut fordi jeg aldri spiller squad rush eller sqdm faktisk. Endret 24. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Han mente vel Laguna Presa, siden han kom inn med båt eller? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Puh, begynte å lure om jeg hadde gått glipp av noe! Ønsker meg Laguna Alta til Rush da! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen som har fått G3, eller som den heter i Norge AG3? Hvordan er den? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Den er annerleders i Norge, og heter derfor AG3 . Alle land har så og si sin egen av den tyske slag riflen bare sånn at det er sagt hehe! Vi modifiserte den, og den ble faktisk kraftigere pga lengre løp! Men jeg har den for lengst, og den er faktisk helt knall! Spesielt som Assault når man vil ha C4 Det man treffer går iallefall ned for å si det sånn! Og den er veldig høylytt, så man hører hvilket våpen som blir skutt med når noen skyter med den Endret 24. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 åh. den lignet veldig på den vi har i Norge Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Helt lik er den vel nesten! Eneste som er forskjellen er at vår er lengre, men det er jo bare G3 som er modifisert Det finnes så utrolig mange versjoner av den, at G3 har vel egentlig bare blitt en platform hvor forskjellige land utviklet sin egen rifle Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Den er annerleders i Norge, og heter derfor AG3 . Alle land har så og si sin egen av den tyske slag riflen bare sånn at det er sagt hehe! Vi modifiserte den, og den ble faktisk kraftigere pga lengre løp! Men jeg har den for lengst, og den er faktisk helt knall! Spesielt som Assault når man vil ha C4 Det man treffer går iallefall ned for å si det sånn! Og den er veldig høylytt, så man hører hvilket våpen som blir skutt med når noen skyter med den Kan man få C4 på Assault?? Fikk min første fine score i går. Gikk opp 2 levler fra 11 til 13. Fikk 4600, på rush Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Digg score det! Ja, når man velger ett våpen som ikke har granat kaster Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Da var mic kjøpt. Men får ikke testet den før jeg kommer hjem, for nå sitter jeg på Peppes Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Da var mic kjøpt. Men får ikke testet den før jeg kommer hjem, for nå sitter jeg på Peppes Hehe, lol! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Endret 24. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Nice den der! Tenker aldri å ta bilde, skal begynne å gjøre det! Kjekt når folk kan se hvor godt andre har spilt! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen tips til hvordan komme seg inn på teamplay-lag? (PS3)? Syntes det blir mye lonewolfing... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen tips til hvordan komme seg inn på teamplay-lag? (PS3)? Syntes det blir mye lonewolfing... Hva tenker du ? Kan jo joine en random squad, eller tenker du mer på kompiser eller noe sånt ? Og har du mic ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå