Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff. Har lenge villet ha spillet, for å prøve noe nyttog ikke bare sitte med FPS som BFBC2 og CoD4. Det har ikke fått en dårlig kritikk, og ett fåtall klager på det. De som klager ville nok ha mye mer action eller noe annet. FPS kjøper man da, og ikke ett spill som er nærmest som en film.

Jeg ser fram til å sette det i min PS3 og koble av med en god historie.

Lenke til kommentar

Spilte litt sniper i stad siden jeg ikke hadde spilt det på lenge, og plutselig kommer det en fyr fra laget mitt og begynner å skyte på meg. Med pistol, 40mm laucher og hele pakka. Etter han hadde gjort det i noen min, så sendte jeg en melding til han. Slik gikk samtalen:

-what??????

-fuckn snipr

-who are going to take out the other snipers, noob?

-not the snipers, bitch!

-Why not?

-you suck

-Who has the highest rank and most points?

-Go fuck your cat!

-She's dead....

Vet ikke om han har svart jeg :p Skikkelig sniperhater :!:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Spilte litt sniper i stad siden jeg ikke hadde spilt det på lenge, og plutselig kommer det en fyr fra laget mitt og begynner å skyte på meg. Med pistol, 40mm laucher og hele pakka. Etter han hadde gjort det i noen min, så sendte jeg en melding til han. Slik gikk samtalen:

-what??????

-fuckn snipr

-who are going to take out the other snipers, noob?

-not the snipers, bitch!

-Why not?

-you suck

-Who has the highest rank and most points?

-Go fuck your cat!

-She's dead....

Vet ikke om han har svart jeg :p Skikkelig sniperhater :!:

Haha!

Lenke til kommentar

Runden jeg spilte mot Jottnegen nå nettopp, må ha vært den morstomste runden jeg har hatt. Ikke nok med at det var en kamp mellom meg og Jottnegen å ha mest poeng(Jeg vant :p ), men i tillegg så virka det som om det var om og gjøre å Teabagge hverandre mest :!: Jeg tror vi teabagga hverandre like mye :p

I tillegg fikk jeg 4000 poeng (uten pins) i en runde bare ved å være assault. Det er nytt for meg :tease:

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Runden jeg spilte mot Jottnegen nå nettopp, må ha vært den morstomste runden jeg har hatt. Ikke nok med at det var en kamp mellom meg og Jottnegen å ha mest poeng(Jeg vant :p ), men i tillegg så virka det som om det var om og gjøre å Teabagge hverandre mest :!: Jeg tror vi teabagga hverandre like mye :p

I tillegg fikk jeg 4000 poeng (uten pins) i en runde bare ved å være assault. Det er nytt for meg :tease:

Haha, Du slakta laget vårt da ^^ Hver gang jeg hørte en m416 hadde jeg kun et mål: Find, kill, t-bag. :D

Ny rekord for meg også å få 3600 i combat score bare ved å spille assault.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...