itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Er nok med litt senere Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Har kommet ny bane til L4D2 som jeg må spille gjennom først Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Kjøpte meg nettopp Heavy Rain pga jeg hadde en del penger på gamestop kortet etter å ha solgt dem flere titler! Så blir nok spilling av det i dag! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Hvorfor kondolerer du? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Battlefield Bad Company 2 PS3 tråds 10 bud: 1) Du skal ikke spille andre spill enn meg... Kondolerer... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Huff. Har lenge villet ha spillet, for å prøve noe nyttog ikke bare sitte med FPS som BFBC2 og CoD4. Det har ikke fått en dårlig kritikk, og ett fåtall klager på det. De som klager ville nok ha mye mer action eller noe annet. FPS kjøper man da, og ikke ett spill som er nærmest som en film. Jeg ser fram til å sette det i min PS3 og koble av med en god historie. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg støtter den. Tenkte faktisk på å kjøpe det for å spille sammen med samboeren. Du får komme med din dom om spillet da du får spilt litt. Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som er hypp på å spille litt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hvorfor kondolerer du? Fordi jeg prøvde demoen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Da kan du ikke kondolere vettu! Prøvde demoen selv, og var ikke særlig imponert sånn sett. Men stemningen var der, og jeg vil gjerne spille gjennom hele denne historien og kunne bare slappe av, uten å høre M60s forferdelige lyd. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ikke for å gå off topic her, men jeg støtter deg kopking Har spillet selv, nå syntes jeg riktignok demoen var über, og spillet like så. chill avkobling fra slagmarken iallefall! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hehe, smaken er forskjellig. Edit: Har knekt signatur-update koden: De blir oppdatert hver gang man går inn på sin character og trykker seg inn på signaturen. Endret 23. april 2010 av Anathema Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Helt riktig! smaken er som baken! Men kan man bare trykke på signatur statsen, så vil den oppdateres her på siden også? Jaja, stående blir dem. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Spilte litt sniper i stad siden jeg ikke hadde spilt det på lenge, og plutselig kommer det en fyr fra laget mitt og begynner å skyte på meg. Med pistol, 40mm laucher og hele pakka. Etter han hadde gjort det i noen min, så sendte jeg en melding til han. Slik gikk samtalen: -what?????? -fuckn snipr -who are going to take out the other snipers, noob? -not the snipers, bitch! -Why not? -you suck -Who has the highest rank and most points? -Go fuck your cat! -She's dead.... Vet ikke om han har svart jeg Skikkelig sniperhater :!: Endret 23. april 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Spilte litt sniper i stad siden jeg ikke hadde spilt det på lenge, og plutselig kommer det en fyr fra laget mitt og begynner å skyte på meg. Med pistol, 40mm laucher og hele pakka. Etter han hadde gjort det i noen min, så sendte jeg en melding til han. Slik gikk samtalen: -what?????? -fuckn snipr -who are going to take out the other snipers, noob? -not the snipers, bitch! -Why not? -you suck -Who has the highest rank and most points? -Go fuck your cat! -She's dead.... Vet ikke om han har svart jeg Skikkelig sniperhater :!: Haha! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Runden jeg spilte mot Jottnegen nå nettopp, må ha vært den morstomste runden jeg har hatt. Ikke nok med at det var en kamp mellom meg og Jottnegen å ha mest poeng(Jeg vant ), men i tillegg så virka det som om det var om og gjøre å Teabagge hverandre mest :!: Jeg tror vi teabagga hverandre like mye I tillegg fikk jeg 4000 poeng (uten pins) i en runde bare ved å være assault. Det er nytt for meg Endret 23. april 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Runden jeg spilte mot Jottnegen nå nettopp, må ha vært den morstomste runden jeg har hatt. Ikke nok med at det var en kamp mellom meg og Jottnegen å ha mest poeng(Jeg vant ), men i tillegg så virka det som om det var om og gjøre å Teabagge hverandre mest :!: Jeg tror vi teabagga hverandre like mye I tillegg fikk jeg 4000 poeng (uten pins) i en runde bare ved å være assault. Det er nytt for meg Haha, Du slakta laget vårt da ^^ Hver gang jeg hørte en m416 hadde jeg kun et mål: Find, kill, t-bag. Ny rekord for meg også å få 3600 i combat score bare ved å spille assault. Endret 23. april 2010 av Jottnegen Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Endte opp med 55 kills tror jeg og 20 deaths. Minst 10 var av deg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå