ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 VG har da allerede anmeldt spillet Kom en gang på førmiddagen og de ga spillet 5 på terningen. Gamreactor ga spillet bare ( ) 8/10 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Slenger meg på denne tråden jeg og Spilte demoen en del og kan si at den eide hele første Bad Company! Alt var rett og slett bedre. Så lurte jeg på hvilken "rank" på leaderboardet dere andre her fikk? Rett før demoen slutta, så lå jeg på rundt 28000. Husker ikke hvor mange kills jeg fikk tilsammen, men tror det var en god del Gleder meg til det ligger i postkassa! PS: Add meg på PSN hvis døkk vil: MrOutjecti0n Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Launch Trailer :!: Må si jeg syntes musikken passer veldig godt :!: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Var tydligvis dårlig idé å bestille på cdon, grunnet lager bytte får man det forhåpentligvis i slutten av uken sier dem. Så avbestilte likegreit en stor ordre og skal aldri handle der igjen, får heller tusle 50m til nærmeste butikk i morgen tidlig å kjøpe der.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har vært borte i det der med så og si alle nettbutikker som er. Eneste jeg ikke har hatt problem med er Elkjøp, noe jeg finner merkelig fordi det virker som dem får mye pes av folk her inne. Men mine erfaringer er at de er billig og pålitelig. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har vært borte i det der med så og si alle nettbutikker som er. Eneste jeg ikke har hatt problem med er Elkjøp, noe jeg finner merkelig fordi det virker som dem får mye pes av folk her inne. Men mine erfaringer er at de er billig og pålitelig. Elkjop har greid både å levere en uke for sent, OG å levere meg en skadet Collectors Edition av et spill, som de først ikke ville gi meg erstatning for. Fra nå av kjøper jeg like godt i butikk, og heller forhåndsbestiller der. Bor jo tross alt en heistur unna bare... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, er dette jeg hører om Elkjøp. Men leverer de på tiden denne gang og, så bruker jeg dem neste gang også. Helt til de driter seg ut. hehe! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Ber for at postkassa mi inneholder pakke fra platekompaniet idag! edit. AAAAND I HAVE IT :D Endret 3. mars 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja noen som blir med og spille? hehe, det er så sykt kult! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Var tydligvis dårlig idé å bestille på cdon, grunnet lager bytte får man det forhåpentligvis i slutten av uken sier dem. Så avbestilte likegreit en stor ordre og skal aldri handle der igjen, får heller tusle 50m til nærmeste butikk i morgen tidlig å kjøpe der.. Hmm, fikk mitt helt i tide jeg fra CDON.com.. Bestilte en xbox 360 versjon fra elkjøp, den har jeg ikke fått enda.. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Heldige jævler! I morgen skal jeg slakte på slagmarken! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Var tydligvis dårlig idé å bestille på cdon, grunnet lager bytte får man det forhåpentligvis i slutten av uken sier dem. Så avbestilte likegreit en stor ordre og skal aldri handle der igjen, får heller tusle 50m til nærmeste butikk i morgen tidlig å kjøpe der.. Hmm, fikk mitt helt i tide jeg fra CDON.com.. Bestilte en xbox 360 versjon fra elkjøp, den har jeg ikke fått enda.. Fikk mitt spill fra CDON i dag, så er ikke så trege etter min mening. Edit: Regner med at lagerflyttingen bare rammer utvalgte produkter om gangen. Endret 3. mars 2010 av Toffer91 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Heldige jævler! I morgen skal jeg slakte på slagmarken! mohahahaha! gled deg til i morgen, hvis du får det i morgen da! Mappene er iallefall helt syke. IW kan bare legge ned serverne sine for min del EDIT: ... Endret 3. mars 2010 av andypandy Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Heldige jævler! I morgen skal jeg slakte på slagmarken! mohahahaha! gled deg til i morgen, hvis du får det i morgen da! Mappene er iallefall helt syke. IW kan bare legge ned serverne sine for min del EDIT: ... Du slaktes på slagmarken i morgen! Hehe! Må være i squad og eie alt og alle! Jeg klarer faen ikke vente! Gi meg updates på våpen unlocks du gjør, maps du liker og hvorfor. Så lager vi litt liv i tråden her! Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Mapsene ja.. Det er jo litt vanskelig og forklare egentlig, for med tanke på at de deler opp maps ettersom det er conquest og rush man spiller, så blir de jo "litt" forskjellige.. Men ti nå har jeg ekstremt sansen for Laguna Presa, uansett hvilken mode.. Grafikken på det brettet gjør nesten krig til et vakkert sted og være Det diggeste av alt, er at man kan velge hvilket map man vil spille idet man joiner et game.. EDIT: Jo, mulig det bare er meg etter å ha spilt MAG inntil jeg fikk BFBC2, var at det føltes som om dice har endret følsomheten til stickene siden demoen (det føltes som stickene gjorde på x360 utgaven, noe som faktisk gjorde at jeg likte det bedre på ps3), men som sagt, det kan være at jeg ble vandt til MAG sitt oppsett, og nå er det heller ikke så stort problem, annet enn at jeg føler at den er litt treg.. Så stilte litt på det, så ordnet det seg.. Har ikke fått unlocket så mye enda.. Tror at red dot siktet må gro på meg, jeg er så altfor vandt med uten, etter de 20 timene med demoen, men ellers virker det bra.. Har kun spilt engineer i flere timer også, så jeg har ikke unlocket noe særlig fra de andre klassene.. Men tar det med tiden Multiplayeren generelt sett overgår forventningene mine, i høy grad. Av det jeg har spilt i singleplayeren hittil er det helt ok, men jeg kjøpte dette spillet primært for mp Endret 3. mars 2010 av andypandy Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Mapsene ja.. Det er jo litt vanskelig og forklare egentlig, for med tanke på at de deler opp maps ettersom det er conquest og rush man spiller, så blir de jo "litt" forskjellige.. Men ti nå har jeg ekstremt sansen for Laguna Presa, uansett hvilken mode.. Grafikken på det brettet gjør nesten krig til et vakkert sted og være Det diggeste av alt, er at man kan velge hvilket map man vil spille idet man joiner et game.. Håper ikke det er det diggest av alt i spillet! hehe! Men var sånn i BC1 også. Men nå er jo kartene 1000 ganger bedre, penere og artigere å spille! Men gi updates på våpen! Er spesielt interreset i M16a2, M416, AN-94, Aug, og M95. EDIT: Og UMP45( ) såklart. Endret 3. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Episk spill! Syntes Conquest moden var litt lame, Rush er gøyest! Er vel litt vanskelig gi updates på alle våpnene enda, da dem må unlockes ^^ Har du mic og vil spille add Yodel på PSN! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Episk spill! Syntes Conquest moden var litt lame, Rush er gøyest! Er vel litt vanskelig gi updates på alle våpnene enda, da dem må unlockes ^^ Har du mic og vil spille add Yodel på PSN! Selvfølgelig etter dem er unlocked! Jeg er nødt å høre fra dere med oppdateringer! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen må skaffe sek AKS-74u! Utifra stats jeg har sett på bilder ser det ut som om det er den beste sub-machinegunen Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) jeg stjal en aks-74u, ja den er grisebra.. men jeg liker scar'en best EDIT: jeg skulle få det våpenet fra cdon.com, en kode for og unlocke det med en gang, men den har jeg ikke fått =( Endret 3. mars 2010 av andypandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå