Christiαno Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) KopKing, bruk denne istedet for meg, er du snill: Selvom jeg ikke er så stolt av det, så ser mye bedre ut Copypaste: [img=http://bfbc2.elxx.net/sig/cleanc/ps3/Christiaan922/23185.png] Endret 22. april 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 hehe... la merke til at jeg har en av de dårligste statsa her på første sia Tullball! Sammenligner du statsa våre med dine når du er på vårt nivå da kan du se om det er bra eller ikke De fleste sugde litt i starten =) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Tror kanskje det blir litt mye jobb om alle skal ha sin egne custom signaturvariant på førstesiden da. Syns det er bra slik det er. Og en ting til: GRATULERER DP MED MIC Endret 22. april 2010 av Anathema Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Adder du meg i lista kopking? Har ganske dårlig stats, uten at jeg bryr meg stort! PSN: mikke_borat Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Tusen takk, Anathema! Noen av dere som har tenkt til å kjøpe det SPECACT greiene når det kommer til ps3 brukerne? Høres jo greit ut med 12 nye awards og 4 trophies da (ikke det at jeg jakter på det heller, men).. Map Pack 3: Map Pack 3 contains Laguna Alta [squad Rush Mode] and Nelson Bay [squad Death Match mode] Release: ukjent (Playstation Store) Endret 22. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Edit: Fy faen. Sjekk post nr.2, se signaturen hans: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/507889.page Det er fake. Han innrømte det selv for litt siden. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Edit: Fy faen. Sjekk post nr.2, se signaturen hans: http://forum.ea.com/...ist/507889.page Det er fake. Han innrømte det selv for litt siden. Takk f for det. Endret 22. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Map Pack 3: Map Pack 3 contains Laguna Alta [squad Rush Mode] and Nelson Bay [squad Death Match mode] Release: ukjent (Playstation Store) Klarer meg fint uten Map Pack 3 hvis det koster for VIP's ^^ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Helt enig, ikke at det har noe med penger å gjøre men spiller så og si aldri squad rush, og Nelson Bay tror jeg de fleste vet hva jeg mener om. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Helt enig, ikke at det har noe med penger å gjøre men spiller så og si aldri squad rush, og Nelson Bay tror jeg de fleste vet hva jeg mener om. Exactly Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Helt enig, ikke at det har noe med penger å gjøre men spiller så og si aldri squad rush, og Nelson Bay tror jeg de fleste vet hva jeg mener om. Exactly Nelson Bay -- ugh.. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Huff, I sta spilt jeg med en sniper som lå på toppen av scoreboarden, men gjorde ikke en dritt for laget, så vi tapte. Sendte han en melding om han ikke kunne ta og hjelpe laget litt. Endte med at han klikket i vinkler og begynte å dra inn at han hadde flere throphys en meg osv. ''Stop Hatin about skills just because you dont have 'em'' Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Herlig førsteside nå, KopKing. You are the King Hvis VIP map-pack 3 koster penger, så orker jeg ikke kjøpe den. Hater Nelson Bay. Men skal vel egentlig ikke koste penger siden det er VIP pack. Fant ut at det er vanskelig å kjøre heli mens man prøver å spise mat Høyrehånda på kontrollen og venstrehånda i kjeften :!: Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Bra jobbet TheKopKing. Vi må få til litt spilling i kveld da, gutter! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal bare snakke et par ord med fru, ete en vårrull eller 2 også kommer jeg på hvertfall. Skal spille sammen med Graamow, så da er det plass til 2 til i vårt hax0r squad. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal bare snakke et par ord med fru, ete en vårrull eller 2 også kommer jeg på hvertfall. Skal spille sammen med Graamow, så da er det plass til 2 til i vårt hax0r squad. Hiv meg med! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Blir Liverpool kamp på meg, gutter! Men dere får knalle til! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Blir Liverpool kamp på meg, gutter! Men dere får knalle til! Støtter den! Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Blir Liverpool kamp på meg, gutter! Men dere får knalle til! Støtter den! Her og, men hva med etter kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå