Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/stresslessen

Huff, litt flau over win/loss ration gitt.. K/d er ikke alt for god heller, men nå går det bare oppover. Win/loss kommer vel fort til å bedre seg jo mer man spiller med de her inne :)

Må innrømme at jeg og spilte "en del" (alt er relativt) med M60 når jeg drev og unlocka medic, dog i starten. Nå er det stort sett aldri M60 fordi jeg har møtt folk som WeeDeadMonkey.

stresslessen.png

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mye den derre kit upgrade dlc'n kommer til å koste for PS3? Men kommer vel antagelig ikke til å kjøpe den lell :p

Skal prøve å få tak i mic i helga jeg og ;) Blir bedre og morsommere å spille da.

EDIT: Har tenkt på det samme som han over meg sier ;) Hadde vært kult det :p

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye den derre kit upgrade dlc'n kommer til å koste for PS3? Men kommer vel antagelig ikke til å kjøpe den lell :p

Hvis 800MSP er $10, og DLC-en koster 440MSP, så er det $5,5. Litt over 30 norske, som antageligvis blir rundet opp til 35 eller 40 kroner. 12-15 kroner per kit hvis man kjøper hver for seg.

Frister å kjøpe det for trophies og pins.

Lenke til kommentar

mortensol.png

Jeg må vel også hive meg på den "sucks at first" unnskyldningen. :) Er fortsatt litt sånn at jeg ikke har lært meg hvor fienden kommer enda... Harde fakta tilsier at jeg har en K/D ratio på under 1.0, jeg tror det stemmer. :p

edit: link

Endret av mortensol
Lenke til kommentar

Hvis 800MSP er $10, og DLC-en koster 440MSP, så er det $5,5. Litt over 30 norske, som antageligvis blir rundet opp til 35 eller 40 kroner. 12-15 kroner per kit hvis man kjøper hver for seg.

Frister å kjøpe det for trophies og pins.

Når kommer dette da? Jeg skal ha det uten tvil :p Tøft når man har grønn beret som russisk medic! Elite soldat fra singleplayer da!

Og jeg hater Microsoft som payer off alle selskaper for å gi deres spillere alt nytt først. Jævla banditter. Dem er pervers, og jeg hater boxen dems :)

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...