Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Ok, testet kjapt nå og ser ut som om spillyden slår inn litt i meste laget. Jeg synes hvertfall det blinker lydikon bak nicket mitt ingame litt ofte.. Men er ikke sikkert det er noe særlig med lyd som blir tatt opp da.

Er vel ikke værre enn å teste litt bare :)

Edit: waps, dobbeltpost gitt..

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får heller begynne klage ^^

Fikk forresten Flag Defender nå, som var siste pin jeg trengte for alle pins :D

Rart jeg ikke har fått den egentlig. Hva er DICE sin definisjon av å defende ett flag? :p

Den er den vanskeligste mener nå jeg, den jeg sleit mest med ^^

Du må være inne i flagradius sammen med FI og hvis jeg har skjønt det riktig må squad defend order være på.. Mye diskusjoner på forum angående pin'en

Lenke til kommentar

Har funnet ut hvorfor noen har 900 drap med og har platinum. Det er fordi at spillet har registrert de siste 100 kills, men det har ikke kills greien gjort. Det kan skje ved å falle ut fra server f.eks.

F.eks har jeg nå 6 gullstjerner med AN94, det står at jeg har 660 kills, men trenger kun 37 til for neste. Altså jeg har 663 kills med den.

Med MG36 har jeg tatt gullstjernen, og har kun 47 kills i følge stats oversikten ingame, og jeg mangler 98 til neste gullstjerne. Altså jeg har 102 kills med den.

En ganske dårlig og rotete del spillet.

Lenke til kommentar

"tracer dart is over powered". Hehe...

Forresten; hvordan hørte dere meg i går da vi spilte? Har selv Sennheiser hodetelefoner, men synes ingame lyden blir litt for høy i forhold til dialogen. Har prøvd å stille ned dette inne i spillet, men kanskje ikke nok..? Har stilt mitt mikrofon nivå til 5, kanskje litt mye?

Lenke til kommentar

Jeg kastet den ene kontrollen i veggen, så spilte siste 10 min med den dårligere fordi jeg ikke gadd å hente den igjen. Fyren var helt jævlig å spille mot.

De skulle ikke nerfet M60 i det hele tatt. De skulle faen fjernet den fra spillet. I CoD4 var det noen våpen, og da MW2 kom, var så og si alle våpen endret. Skulle ønske de hadde flere nye i BC2 fra BC1. Jeg er pisslei av folk som bruker M60 med Magnum ammo. Trenger ikke å endre mye i spillet, og hvertfall ikke balansere alle LMG med hverandre, men de skulle byttet ut M60 med f.eks RPD eller noe. Samma hva, bare ett nytt våpen.

Sjekk hvor jævla mange kills han har med M60 da! http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/WeeDeadMonkey nærmere 2000!

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...