Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare trykker en gang på select for å spotte?

Prøv en gang hvis du ser en fiende, så tar du crosshairet på fienden og trykker select en gang. Da kommer den røde trekanten opp over fienden som du sikker har sett før ;) Bare sitt å spam select knappen, fordi noen ganger spotter man ting som man egentlig ikke ser. Og i tillegg får du spot assist poeng ;)

Lenke til kommentar

Og hvis du er ute av ammo, så kan du sikte på en assault fyr på laget ditt og trykke select, og da sier fyren din: "Give me some ammo!" Han du "spurte" da, hører at du sier det og gir deg ammopack ;) Du kan også bruke det til å fortelle laget hvilket flagg eller m-com dere skal angripe :thumbup:

Lenke til kommentar

Og hvis du er ute av ammo, så kan du sikte på en assault fyr på laget ditt og trykke select, og da sier fyren din: "Give me some ammo!" Han du "spurte" da, hører at du sier det og gir deg ammopack ;)

Dette er heller skjeldent, vell? :p er ikke ofte jeg får ammo av folk jeg sitter bak og spammer select på. Må som oftest knife han i ryggen flere ganger og hoppe opp og ned forran fjeset på han før han reagerer :(

EDIT:

DEt dere sier om RAW-duden blir jo bare bekreftet med å se på statsa hans.

Best weapon - M60 - 1253 kills

Best vehicle - Apache - 6499 kills

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Og hvis du er ute av ammo, så kan du sikte på en assault fyr på laget ditt og trykke select, og da sier fyren din: "Give me some ammo!" Han du "spurte" da, hører at du sier det og gir deg ammopack ;)

Dette er heller skjeldent, vell? :p er ikke ofte jeg får ammo av folk jeg sitter bak og spammer select på. Må som oftest knife han i ryggen flere ganger og hoppe opp og ned forran fjeset på han før han reagerer :(

Ja, det kan være litt vanskelig å få kontakt noen ganger :p Hater å gå tom for all ammo, og det er ingen rundt deg som kan kaste ut ammopack. Da kaster jeg nesten kontrollen i veggen eller så tar jeg kamikazee-angrep med kniv :p

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

Spiller nå med en kompis og AndyPandy. Hadde stg aug 77 som våpen, og når jeg skiftet til noobtube fikk jeg opp AN94 sin noobtube! LOL! WTF DICE!?

Haha :!: En gang jeg daua, så ble jeg gjenopplivet på andre siden av mappet :hmm: Enten ble jeg sprengt dit eller så skjedde det noe rart :p

Lenke til kommentar

Alle som har såpass høy SPM bruker heli. Det er den eneste måten som virkelig gir fantastisk uttelling. Forøvrig en god kveld i dag, ligget godt over 2.0 i kpd ratio hele kvelden. Hadde en runde i sted med 7700 i combat score (Dvs ikke medregnet bonuser etc) - Personlig bestenotering.

Lenke til kommentar

Takk for spilling i går! Var moro, spesielt på Valparaiso (var det vel?) med TheKopKing, Arnesen62 og Alltid_. Har selv ikke spilt med mic før, første gang i går, så det var "lærerikt"... :) Satser på man blir litt bedre etterhvert!

Men, Nelson Bay... F*** for et drittmap!

Lenke til kommentar

Hater når halve laget står å venter på chopper på Atacama desert. Da tar jeg en bil og pælmer gjennom folkemengden og siden alle står og spammer O knappen, så kommer alle inn i bilen :p Etterpå begynner de å skyte på meg. Vet ikke hvorfor :tease:

Lenke til kommentar

Hater når halve laget står å venter på chopper på Atacama desert. Da tar jeg en bil og pælmer gjennom folkemengden og siden alle står og spammer O knappen, så kommer alle inn i bilen :p Etterpå begynner de å skyte på meg. Vet ikke hvorfor :tease:

Haha, genialt. Skal prøves!

Lenke til kommentar

Og en annen ting. JEG SPILTE MOT INVINCIBLE_RAW ISTED! Han og tre andre fra Raw clanen spilte hardcore conquest på atacama desert. Han satt i apachen hele gamet og spawnkilla alle... Skuffa over at jeg ikke fikk sjansen til å ta dogtagen hans :thumbdown:

Jeg fant senere ut at han spiller hardcore conquest på atacama HELE tiden. Han sitter bare i apachen og spawnkiller folk.

Overrasker meg ikke at noen gjør det. De fleste folka som er i høy lvl (39 osv) som jeg har møtt, sitter bare i helikopterne og bruker flyveskillsa sine. Helt umulig å ta dem som er virkelig gode på å fly heli...

Alltid morro Norvegisk, men må være sykt plagsom å være lvl 50 og alle andre løper etter deg bare for å prøve å knife deg :!:

Ja, hehe :whistle:

Fyren het forresten DiaBoLiCxF3ARL3S.

EDIT:

DEt dere sier om RAW-duden blir jo bare bekreftet med å se på statsa hans.

Best weapon - M60 - 1253 kills

Best vehicle - Apache - 6499 kills

Omfg her snakker vi ensidig spilling ...

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...