Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Men folk må da for faen ikke velge Recon når de ser at 90% av laget er det? De har liksom ikke skjønt spillet. Jeg velger Recon der hvis kun 2 stk er Recon, fordi jeg gjør faktisk en jobb når jeg er Recon. Spotter som en gal, og tar ut targets som gjør at vi holdes tilbake! Mange som spiller Recon gjør dette, men 98% av dem er folk som tror de er sniper. De har ikke kastet en motion mine en gang i spillet, de skjønner ikke C4, og Mortar strike kan puttes på helt random steder for å prøve å få en kill. Jeg liker ikke disse :p hehe! Selvsagt kan man ta ett random mortar strike, det skaper jo mayhem hos motstander. Men hvorfor er det bare 2-3 % av dem som forstår at de bør putte det på bygninger, og viktist av alt, OPPÅ MCOM når den er armed?

Disse ødelegger så og si for hele laget. Men ingenting er bedre enn en Recon, som vet hva Recon skal gjøre! De er engler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ordentlige recons er herlige å spille med <3 når jeg kommer i chopper på isla in... og det står en i den machine gunnern som står på midten av øya, og det ikke er en eneste sniper som dreper han, og helikopteret mitt ødelegges, da blir jeg sur, mens ''easy targets'' som ground forces lett kunne tatt detter som fluer fordi recon'sa bare er ute etter kills, og ikke hjelpe laget.

Litt rotete skrevet, men uansett :p

Edit:

De som ikke har mic og vill sitte på, bare hamre løs på ''select'' :D jeg hører det veldig lett, og snur med en gang for å plukke deg opp^^ med mindre det er fult chopper da = )

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar

Haha, så morsomme dere gutter er! :p

Da blir det mellom disse to headsetta:

http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/LTPS3HEADSET/logitech-hodetelefoner?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Ikke trådløst

eller: http://no.playstation.com/ps3/peripherals/detail/item141430/Tr%C3%A5dl%C3%B8st-headset/

Men faen heller, det er jo ingen som har den på lager :wallbash: Tenker på fysiske butikker.

Skal nok få ordna meg en mic imorra, folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Men folk må da for faen ikke velge Recon når de ser at 90% av laget er det?

"LOL U MAD?"

En ting jeg har lagt merke til er at et fåtall skjønner hvordan de skal posisjonere seg. Som for eksempel å plassere seg oppå taket til bygningen med flagget som lager holder. Og så kommer fienden å river ned flagget mens de prøver å plukke mål på andre siden av kartet. Godt jobba.

Hvis du absolutt skal sitte i skogholtet på Panama Canal, så kan du ihvertfall holde utkikk etter det flagget som er strakt foran deg i lagerbygningen. Tror jeg var å heiste det flagget 3-4 ganger på noen få minutter i sta til tross for at det satt 4 snipere med klar sikt til alle gjemmesteder :shrug:

Hele poenget er jo å forhindre motstanderene å plante/defuse/ta flagget, så hvorfor ikke peke siktet dit?

Lenke til kommentar

Alle USB-headsets funker, da USB-lyd er en greit definert standard. Det må ikke stå PS3 i produktbeskrivelsen. Selv bruker jeg samme Sennheiser-headsettet til både PS3, mobil og Skype.

Det er artig å være sniper på Isla, men er helt enig med KopKing at 2 stk antageligvis er max for attackers. Operatøren på AA-maskingeværet er jo superenkel å treffe, så det finnes ingen unnskyldning for å ikke ta han ut så snart det er helikopter i lufta.

Har vært defender og brukt kniven på 3 stk som stod i en gruppe langs veien og stirret intenst gjennom siktet. Slikt er jo både morsomt og litt trist.

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på recon: Hva er din høyeste headshot bonus?(Da snakker jeg om den bonusen man får for å treffe en FI i hodet på lang avstand) Min mener jeg å huske var 396, med M24 på Isla Inocents. Del deres topscore :)

416. Hoppet i taket av glede! :D Var lagt over hodet hans med siktet, og glad han stod stille helt til kulen kom fram :p

Lenke til kommentar

Hvordan får man en dogtag i gull? Har bare dogtags i sølv og bronse. Har det noe med level å gjøre?

Lvl 50 = gull-dogtag?

Takk. Jeg fikk faktisk en gull-dogtag i dag. Knifa en lvl 50. Da jeg så at det var en lvl 50 i kampen blei jeg helt besatt på å få knifa ham :tease: Husker ikke hva han het, men hadde et typisk 1337 navn...

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

+500, no kidding. Hadde en liten konkuranse med en venn om den som fikk lengst kill. Satt på vaktårnet ved første base på Arica harbor og fikk headshot på en kar som satt mede ved havna. Værste av alt var at han ikke engang brydde seg som alle kulene som fløy forbi han i nesten 5 minutter før jeg endelig traff :!:

Jeg følte meg ekstremt leet akkuratt da og håpet på at han fikk se hvor langt unne jeg satt :cool:

Og en annen ting. JEG SPILTE MOT INVINCIBLE_RAW ISTED! Han og tre andre fra Raw clanen spilte hardcore conquest på atacama desert. Han satt i apachen hele gamet og spawnkilla alle... Skuffa over at jeg ikke fikk sjansen til å ta dogtagen hans :thumbdown:

Jeg fant senere ut at han spiller hardcore conquest på atacama HELE tiden. Han sitter bare i apachen og spawnkiller folk.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Hva er det dere mener med select knappen? Hva gjør den?

Den gjør at du kan si ting uten mic, sånn at et forhåndsinnspilt lydklipp spilles av. Det den brukes mest til er å spotte fiender, noe som er utrolig nyttig for medspillerne dine på laget ditt. Men du kan også bruke den til å både tilby og spørre om medic, ammo og kjøreturer for eksempel. Du kan også bruke den til å kommandere squaden.

Lenke til kommentar

Som sagt; det er alt for få som bruker Select knappen til å spotte folk. Før jeg dreper en fyr, så tar jeg nesten alltid å spotter han før jeg dreper han. Kanskje ikke så mye vits, men det er blitt en vane å ha venstre tommel liggende oppå select knappen (Konstant) :p

Ser dere snakker om Headshot bonus. På Isle Inocentes (Eller hva den nå heter), så fikk jeg marksman headshot bonus på 321. Så det ble til slutt litt over 400 siden det var savior kill i tillegg ;)

En annen gang fikk jeg headshotbonus på 250 da jeg snipa piloten i et helikopter. Glemmer aldri det synet :love:

At jeg ikke har oppdaga HK 416 før nå! Det våpenet er elsk!!!

Lenke til kommentar

Er så kult når man treffer piloten ^^

Fikk et skikkelig flaskeskudd på Valparaiso i forgårs hvor jeg plukka opp et recon-kit fordi jeg trykka på feil knapp, og så sirkla helikopteret rundt på baksiden av den første basen ved vannet der. Dro ut rifla, avfyrte et skudd og så dalte helikopteret ned i sjøen. Måtte smile litt da, ja :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...