Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Laget mitt ble pult i fjeset for å si det mildet av laget til MrOut.. Tok deg 3 ganger da :D Men ble forbanna da du fikk tatt meg for 2 gang der på slutten! Well placed bullets for en vel si..

Fikk også 5000 poeng da jeg drepte deg 2 gangen :p og dobbelt drap! :D

Jeg skulle prøve å få bronsjestjerne på neostead 2000, ene bazookaen(Som suger balle), og den værste pistolen, M93R BURST. Det er den mest håpløse pistolen jeg har vært borti!!! :thumbdown: Måtte ta 3 burst i hue på en fyr for at han skulle daue! Til slutt ble jeg så sint da du haddde drept meg 3 ganger på rad, at jeg gikk assault for å få opp K/d min :p

KopKing; må man ha bronsje på gadgetsan(Derfor jeg gikk rundt med bazooka) for å få den insignian som er å få bronsje på alle våpnene. Vet det ikke funker nå på grunn av det tullet med WW2 våpnan, men lurt å være forberedt ;)

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var lattis i natt Andypandy og DarkPassenger! Men er fortsatt litt få mennesker som spiller om natten.

EDIT: Jeg har bronze på alt som er av våpen, og gull på alt av LMG og Assault nå. Tar iallefall å ha bronze på alt som er mulig, så får de patche den feilen.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Burde skjønt hva som mentes med gulltag. *Flau*

Spilte noen runder med DarkP404 i går, samt Graamow + en RL dude. Vi fikk, som Engelskmenna sier "Our asses handed to us", hehe. Var nesten litt grovt, kontra kvelden dagen før. Men, som nevnt, SKAFF DEG EN MIC :p(DP)

Lenke til kommentar

Har ikke mic selv, men prøver å gjøre så godt jeg kan ved å bruke Select knappen for hva den er god for ;) Trenger jeg pick up, så bruker jeg knappen, og hvis jeg trenger ammo så bruker jeg den da og.

Er det noen som trenger pilot her? Synes det er arti å være pilot og har god kontrol på helikopteret, i forhold til visse andre. Helst blackhawk, men også hind og apache og. ;)

Lenke til kommentar

Har ikke mic selv, men prøver å gjøre så godt jeg kan ved å bruke Select knappen for hva den er god for ;) Trenger jeg pick up, så bruker jeg knappen, og hvis jeg trenger ammo så bruker jeg den da og.

Slike beskjeder hører jeg ekstremt dårlig, siden de lydene kommer ut fra TVen sammen med alle skuddene, eksplosjonene, kjøretøyene osv, og da er det helt umulig å få med seg at et forhåndsinnspilt lydklipp spilles av hvis man ikke får det rett i øret sånn som man gjør med headset. Så mic er tingen. :D

Lenke til kommentar

Ja, en ting er å bruke select-knappen aktivt, noe som er vel og bra. Men er vanvittig mye bedre å organisere seg, både i defence og attack når man kan snakke sammen i realtime. Feks på den ene banen i rush, der det kun finnes ètt Apache heli, når jeg har slått klørne i det, så gauler jeg i mic'n slik at en squadmate kan sette seg inn og være 2nd gunner. Hadde følt meg heeelt lamma om jeg ikke kunne gjort slikt. Og det koster vel ca 350 kroner for den orginale ps3 mic'n, som er helt grei.

Lenke til kommentar

Slike beskjeder hører jeg ekstremt dårlig, siden de lydene kommer ut fra TVen sammen med alle skuddene, eksplosjonene, kjøretøyene osv, og da er det helt umulig å få med seg at et forhåndsinnspilt lydklipp spilles av hvis man ikke får det rett i øret sånn som man gjør med headset. Så mic er tingen. :D

Da er det noe rart med TVen :p Jeg hører alt slikt samtidig som det smeller som nyttårsaften i kina rundt meg.

Lenke til kommentar

Da er det noe rart med TVen :p Jeg hører alt slikt samtidig som det smeller som nyttårsaften i kina rundt meg.

Nå har jeg en relativt gammel TV da, så det er sikkert derfor. Jeg synes de Select-beskjedene er ganske lave på min TV ihvertfall. :p Men nå er det jo begrensa hva man kan si med den magiske Select-knappen også da.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Kjekt å spille Isla Inocentes som attacker når hele laget er Recon som leker sniper. :/

Hehe. Kanskje fordi det er det mapet hvor det er gøyest å være sniper. Er nesten morsommere å være defender og plukke de som står på berget og på den lille øya langt uti vannet der synes jeg. Fikk +216 i marksman headshot bonus i går da jeg tok en som sto på den øya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...