Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ColdIce ligger allerede i listen på første siden ;):D

Ai, men da er den saken grei :thumbup: Kjente ikke igjen nicket med en gang :)

Joa, går an å se konsoller på BFBCS, bare å trykke på PS3-logoen øverst det. Ser ikke ut som du er lagt til i databasen enda, men de legger til de navnene som blir søkt på, så det er bare å sjekke seinere. Du kan også sjekke http://statsverse.com/ for stats ;)

edit:

zsuz3a.png

Heh. Liker den rifla, utseende -og lydmessig, men M24 er så mye kraftigere så da blir det til at jeg bruker den istedenfor.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Joa, går an å se konsoller på BFBCS, bare å trykke på PS3-logoen øverst det. Ser ikke ut som du er lagt til i databasen enda, men de legger til de navnene som blir søkt på, så det er bare å sjekke seinere. Du kan også sjekke http://statsverse.com/ for stats ;)

Slik jeg forsto det må man trykke update og.

Men de er veldig raske på må legge til, hos meg tok det ca 2 minutter elns etter jeg trykka update.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Dette har blitt spurt om flere ganger, men jeg ha virkelig ikke bry til å se igjennom flere sider akkurat nå..

Skal få ordna meg mic, etter oppfordring fra flere av de jeg spiller med her inne :p Men da trenger jeg jo selvfølgelig noen anbefalinger..

Hva bruker dere?

Si gjerne litt åssen den er in-game med medspillerne og sånt.

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Jeg bruker Sony sitt offisielle headset. Noen synes det er ubehagelig, men jeg synes det passer perfekt til øret mitt, så det blir vel smak og behag. Fin stor mute knapp, som gjør det enkelt å mute mic'en hvis det blir nødvendig. Volum opp og ned på hver sin side av headsettet som lager lyd når man trykker. Den viser informasjon på skjermen når du skrur den på, batteri status og om mute er på eller av. Kjempe grei å lade med den medfølgende "dock'en", eller med kabel direkte inn i headsettet.

Jeg hører venner godt og tydelig, og da regner jeg med (siden de har det samme headsettet) at de hører meg like bra.

Ett problem jeg har støtt på med kompiser, det er at hvis man bruker det over et par timer, så begynner lyden å skurre, da må man slå headsettet av og på. Dette gjelder ikke bare meg, men de også. Vet ikke hva dette er for noe, og det er jo ikke værre en å skru av og på, men likevel smått irriterende. Jo også synes jeg power knappen er litt utilgjengelig.

Lenke til kommentar

Saiga 20k semi er helt spinnvill! Kanskje min nye favoritt med assault?

EDIT: bruker forresten Sony sitt headsett. "Everything is better with bluetooth"

Lyden kan noenganger være uklar inni der, men det kan være at folk mumler eller deres headset. Fordi jeg har aldri hatt problemer med å høre noen som bruker samme headset som meg. Men folk med andre headset kan være litt vanskelig å høre hva de sier til tider. Litt rart.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Ja, har merka at det er den som går rundt for tida. Blir vel den, siden de fleste har den og at de i tillegg hører folk med samme headsett best..

andypandy: Det problemet med skurring hørte jeg Anathema hadde igår når vi gamet, tror han kjører sony headsettet han også.

Lenke til kommentar

Gratulerer! Måtte dessverre gå og øve litt til en teoriprøve jeg tenkte å ta i morgen, men var ille vanskelig å gå fra et morsomt spill...!

Følte defender-laget var godt plassert ut på banen, men ikke noe mega-gode på å treffe.

Endret av stresslessen
Lenke til kommentar

Laget mitt ble pult i fjeset for å si det mildet av laget til MrOut.. Tok deg 3 ganger da :D Men ble forbanna da du fikk tatt meg for 2 gang der på slutten! Well placed bullets for en vel si..

Fikk også 5000 poeng da jeg drepte deg 2 gangen :p og dobbelt drap! :D

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Laget mitt ble pult i fjeset for å si det mildet av laget til MrOut.. Tok deg 3 ganger da :D Men ble forbanna da du fikk tatt meg for 2 gang der på slutten! Well placed bullets for en vel si..

Fikk også 5000 poeng da jeg drepte deg 2 gangen :p og dobbelt drap! :D

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...