Ferdizz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) hvorfor finner jeg ikke min stats på http://bfbcs.com/ ? EDIT: Er det fordi det står at det ikke går an å søke etter xbox og ps3 spillere? Jeg kunne iallefall søke på andre ps3 spillere.. Endret 19. april 2010 av Ferd!s Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) De har sikkert ikke fått henta informasjonen din ennå fra psn. Tok en god stund før jeg fant mine stats.. Edit: åja, så nå at de ikke kunne søke etter spillere. Endret 19. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) ColdIce ligger allerede i listen på første siden Ai, men da er den saken grei Kjente ikke igjen nicket med en gang Joa, går an å se konsoller på BFBCS, bare å trykke på PS3-logoen øverst det. Ser ikke ut som du er lagt til i databasen enda, men de legger til de navnene som blir søkt på, så det er bare å sjekke seinere. Du kan også sjekke http://statsverse.com/ for stats edit: Heh. Liker den rifla, utseende -og lydmessig, men M24 er så mye kraftigere så da blir det til at jeg bruker den istedenfor. Endret 19. april 2010 av raid2 Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Joa, går an å se konsoller på BFBCS, bare å trykke på PS3-logoen øverst det. Ser ikke ut som du er lagt til i databasen enda, men de legger til de navnene som blir søkt på, så det er bare å sjekke seinere. Du kan også sjekke http://statsverse.com/ for stats Slik jeg forsto det må man trykke update og. Men de er veldig raske på må legge til, hos meg tok det ca 2 minutter elns etter jeg trykka update. Endret 19. april 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Dette har blitt spurt om flere ganger, men jeg ha virkelig ikke bry til å se igjennom flere sider akkurat nå.. Skal få ordna meg mic, etter oppfordring fra flere av de jeg spiller med her inne Men da trenger jeg jo selvfølgelig noen anbefalinger.. Hva bruker dere? Si gjerne litt åssen den er in-game med medspillerne og sånt. Endret 19. april 2010 av DarkPassenger Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg bruker Sony sitt offisielle headset. Noen synes det er ubehagelig, men jeg synes det passer perfekt til øret mitt, så det blir vel smak og behag. Fin stor mute knapp, som gjør det enkelt å mute mic'en hvis det blir nødvendig. Volum opp og ned på hver sin side av headsettet som lager lyd når man trykker. Den viser informasjon på skjermen når du skrur den på, batteri status og om mute er på eller av. Kjempe grei å lade med den medfølgende "dock'en", eller med kabel direkte inn i headsettet. Jeg hører venner godt og tydelig, og da regner jeg med (siden de har det samme headsettet) at de hører meg like bra. Ett problem jeg har støtt på med kompiser, det er at hvis man bruker det over et par timer, så begynner lyden å skurre, da må man slå headsettet av og på. Dette gjelder ikke bare meg, men de også. Vet ikke hva dette er for noe, og det er jo ikke værre en å skru av og på, men likevel smått irriterende. Jo også synes jeg power knappen er litt utilgjengelig. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har den HER Gikk for den fordi den er mye mer behagelig å ha på når man sitter halve natta og spiller ellers så er lyden som kommer ut av den ekstremt klar, hvordan andre hører meg er jeg usikker på da. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Saiga 20k semi er helt spinnvill! Kanskje min nye favoritt med assault? EDIT: bruker forresten Sony sitt headsett. "Everything is better with bluetooth" Lyden kan noenganger være uklar inni der, men det kan være at folk mumler eller deres headset. Fordi jeg har aldri hatt problemer med å høre noen som bruker samme headset som meg. Men folk med andre headset kan være litt vanskelig å høre hva de sier til tider. Litt rart. Endret 19. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, har merka at det er den som går rundt for tida. Blir vel den, siden de fleste har den og at de i tillegg hører folk med samme headsett best.. andypandy: Det problemet med skurring hørte jeg Anathema hadde igår når vi gamet, tror han kjører sony headsettet han også. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som spiller nå? Eller er de som spiller full squad? mulig jeg blir med noen runder! har ikke fått spilt så mye med dere, da samboeren min hater at jeg snakker i mic men nå er hun bortreist, så da bør det gå ganske greit hehe. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan får man en dogtag i gull? Har bare dogtags i sølv og bronse. Har det noe med level å gjøre? Lvl 50 = gull-dogtag? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan får man en dogtag i gull? Har bare dogtags i sølv og bronse. Har det noe med level å gjøre? Lvl 50 = gull-dogtag? Jeg fant, jeg fant: http://loot-ninja.com/2010/03/25/battlefield-bad-company-2-dog-tags-explained/ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Nå kjempet vi hardt som attackers på Laguna Presa folkens! Godt vi tilslutt klarte det. Følte det var altfor mange på vårt lag som bidro lite, eller var bare defender laget meget godt? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Gratulerer! Måtte dessverre gå og øve litt til en teoriprøve jeg tenkte å ta i morgen, men var ille vanskelig å gå fra et morsomt spill...! Følte defender-laget var godt plassert ut på banen, men ikke noe mega-gode på å treffe. Endret 19. april 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Saiga er faktisk ett beast! Fikk gull med den nå sted. Endte opp med 37(!) pins, dogtags, gullstjerne og sølvstjerne etter kampen på laguna, og 55-20. Vekslet mellom Saiga og PKM. Endret 19. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Kommer på om 5-10min, plass i en Mic squad? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har hørt at micen min kan bli veldig skurrete når den nesten går tom for strøm. Bruker en billig nokia utgave, men den funker, sitter som dritt i øret da men Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Laget mitt ble pult i fjeset for å si det mildet av laget til MrOut.. Tok deg 3 ganger da Men ble forbanna da du fikk tatt meg for 2 gang der på slutten! Well placed bullets for en vel si.. Fikk også 5000 poeng da jeg drepte deg 2 gangen og dobbelt drap! Endret 19. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Laget mitt ble pult i fjeset for å si det mildet av laget til MrOut.. Tok deg 3 ganger da Men ble forbanna da du fikk tatt meg for 2 gang der på slutten! Well placed bullets for en vel si.. Fikk også 5000 poeng da jeg drepte deg 2 gangen og dobbelt drap! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Laget var forøvrig søppel. Og squaden var helt på jordet. Hver gang jeg skiftet class for å få balanse i squaden, så skiftet alle til det samme! Skreik i micen til dem, men dem hørte meg selvsagt ikke. Pervest dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå