Espen-kun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jaja, når jeg kommer tilbake til muttern, får jeg tvinge meg selv til å prøv det en runde, må til slutt bruke det uansett pga den insignias'n Tror kanskje jeg har 311 dog tags eller noe : p skal litt tid til for å ta igjen han som ligger på førsteplass med dog tags da Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Du får dogtag'en til en person da du tar han med kniven. TheKopKing: Legger du meg til i første post? Nicket er mortensol. Får ikke spilt så ofte, men litt blir det jo. Har mic! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Takker Alltid_ og han andre duden for noen jævlig kule runder ikveld, dette må gjentas Tre kills til på XM8 så har jeg platinum på den og, å da får jeg endelig Valorous Battlefield Knowledge insignias Edit: Blir testing av Medic class etter dette. Ja, det var skikkelig gøy. Skaff deg en mic, mann! Blir mye bedre da.. EDIT: I stad fikk jeg tak i dogtaggen til en som er level 50 LoUcKs--SapO-- Wut. Den har jeg og. Den eneste som er gullfarget i den lille samlinga mi. Har faktisk knivet Invincible Raw eller hva han heter, 2 ganger (Han er ranked 1 i verden, for de som ikke veit det. Var hvertfall). Pleier å gå inn på dogtags bare for å se på dem <3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Finner ikke statsen til InViNciBLe_RaW EDIT: Fant det: http://bfbcs.com/stats_ps3/InViNciBLe_RaW Endret 19. april 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva er greia bak dette NSN opplegget, by the way? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Non-Serious Norwegians Diskusjon.nos uoffisielle klan Vi følte at vi trengte en slags klan, også bare fant vi på noe. Det er så enkelt som dét. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 FINALLY! Da var platinum Trophy i boks Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ja det er bare å trøkke seg inn, det er bare å skrive NSN som clantag Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Finner ikke statsen til InViNciBLe_RaW EDIT: Fant det: http://bfbcs.com/stats_ps3/InViNciBLe_RaW 89 roadkills med APACHE? sick! FINALLY! Da var platinum Trophy i boks Damn you! klarer ikke få demolition kills lenger, virker som alle skjønner når huset raser og rømmer fra det med en gang Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg vil joine NSN Bare skriv PSN-ID i tråden så KopKing får lagt deg inn i førstepost. Så setter du bare NSN som klan-tag (trykk på startknappen i "play with friends"). Legg til alle i førstepost i samme slengen. Alltid noen online Driver å unlocker ting i recon-klassen nå, men det er så mye morsommere å spille engineer nå synes jeg. Scar-L er bare elsk. *Tap-tap-tap* hodeskudd En annen ting jeg kom på: Undersøkte litt, og det går an å få både attack og defend ordre i Rush. Så husk å trykk select på M-COM-ene både før og spesielt etter plant. Er litt frustrerende å ha haugevis av attack-ordre men ingen defend. Blir dårlig med medaljer når man ikke får begge deler Og selvfølgelig det samme i Conquest. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 ColdIce ligger allerede i listen på første siden Jeg gir alltid defend og attack ordre i conquest, men når har jeg ikke spilt det på noen uker. Utenom engang forrige uke eller noe med, Yodel, Jottnegen og Alltid_ Ser folk har fått gulltag, helvette det har jeg lyst på Får bare bronze og silver.. Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skjer med acuraccy greia på http://bfbcs.com/stats_ps3/DarkPassenger404 statsen min? Noen ganger viser den 15-18%, men nå viser den 206%. what`s the deal? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Damn you! klarer ikke få demolition kills lenger, virker som alle skjønner når huset raser og rømmer fra det med en gang Det er jo pokker meg klart, er jo ikke så moro å få et hus i hue hele tiden heller Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) jeg synts det er jævlig morro men bare når jeg står på utsiden og de andre på innsiden Endret 19. april 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 @Kopking: Gulltag, hva er det? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 De fleste har vel nå fått med seg at det er mulig å få et hus i hue, jeg går ikke inn i et bygg som ser ut som om det er et lite vindpust unna å gå i bakken. Men moro når man gjør det på andre, det skal jo sies "headshot by house" Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) @Kopking: Gulltag, hva er det? Du får en gulltag når du kniver en som er level 46-50 som DarkPassenger sa under her Endret 19. april 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 @Kopking: Gulltag, hva er det? Jeg fant, jeg fant: http://loot-ninja.com/2010/03/25/battlefield-bad-company-2-dog-tags-explained/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå