Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Jaja, når jeg kommer tilbake til muttern, får jeg tvinge meg selv til å prøv det en runde, til slutt bruke det uansett pga den insignias'n :p

Tror kanskje jeg har 311 dog tags eller noe : p skal litt tid til for å ta igjen han som ligger på førsteplass med dog tags da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker Alltid_ og han andre duden for noen jævlig kule runder ikveld, dette må gjentas :thumbup:

Tre kills til på XM8 så har jeg platinum på den og, å da får jeg endelig Valorous Battlefield Knowledge insignias :new_woot:

Edit: Blir testing av Medic class etter dette.

Ja, det var skikkelig gøy. Skaff deg en mic, mann! Blir mye bedre da..:)

EDIT: I stad fikk jeg tak i dogtaggen til en som er level 50 :new_woot:LoUcKs--SapO--

Wut. Den har jeg og. Den eneste som er gullfarget i den lille samlinga mi.

Har faktisk knivet Invincible Raw eller hva han heter, 2 ganger (Han er ranked 1 i verden, for de som ikke veit det. Var hvertfall). Pleier å gå inn på dogtags bare for å se på dem <3

Lenke til kommentar

Jeg vil joine NSN :D

Bare skriv PSN-ID i tråden så KopKing får lagt deg inn i førstepost. Så setter du bare NSN som klan-tag (trykk på startknappen i "play with friends"). Legg til alle i førstepost i samme slengen. Alltid noen online ;)

Driver å unlocker ting i recon-klassen nå, men det er så mye morsommere å spille engineer nå synes jeg. Scar-L er bare elsk. *Tap-tap-tap* hodeskudd :)

En annen ting jeg kom på:

Undersøkte litt, og det går an å få både attack og defend ordre i Rush. Så husk å trykk select på M-COM-ene både før og spesielt etter plant. Er litt frustrerende å ha haugevis av attack-ordre men ingen defend. Blir dårlig med medaljer når man ikke får begge deler ;)

Og selvfølgelig det samme i Conquest.

Lenke til kommentar

ColdIce ligger allerede i listen på første siden ;):D

Jeg gir alltid defend og attack ordre i conquest, men når har jeg ikke spilt det på noen uker. Utenom engang forrige uke eller noe med, Yodel, Jottnegen og Alltid_

Ser folk har fått gulltag, helvette det har jeg lyst på :p Får bare bronze og silver..

Lenke til kommentar

De fleste har vel nå fått med seg at det er mulig å få et hus i hue, jeg går ikke inn i et bygg som ser ut som om det er et lite vindpust unna å gå i bakken.

Men moro når man gjør det på andre, det skal jo sies :)

"headshot by house" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...