Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som har opplevd at hele ps3-en kræsjer pga. spillet?

Skjedde nå, 2-gang denne helga. Nå kjørte jeg tanks og klarte å kjøre inn i noe busker/steiner så kræsjet hele PS3-en... herpa spill!

Skjedde to ganger i dag hos meg. Vet ikke om det er spillet eller ps3'n. Men ene gangen da spillet frøs, så stod det saving oppe i hjørnet. PS3'n takla det vel ikke :p

En av mine favorittbaner, faktisk. Hva er så ille med den? Greit nok at det er sniper-warz, men de fleste er ganske elendige til å legge an skudda sine. Ender som regel opp med 3k + der som sniper

En av mine favorittbaner også! Artig å være defender og skyte ned helikoptrene som kommer :yes:

Lenke til kommentar

Skjedde to ganger i dag hos meg. Vet ikke om det er spillet eller ps3'n. Men ene gangen da spillet frøs, så stod det saving oppe i hjørnet. PS3'n takla det vel ikke :p

Har skjedd med meg og når det står saving i hjørnet, utrolig plagsomt når du har en god runde!

Lenke til kommentar

Flere å flere glemmer at man kan plukke opp medkiten til en fallen medic, og hjelpe han opp igjen.

What?

Å plukke opp kitet sånn at man blir medic, liksom?

edit: la merke til at jeg hadde noen invites. Men ba-DURP som jeg er, så har jeg notifications skrudd av :thumbdown:

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Noen andre som har opplevd at hele ps3-en kræsjer pga. spillet?

Skjedde nå, 2-gang denne helga. Nå kjørte jeg tanks og klarte å kjøre inn i noe busker/steiner så kræsjet hele PS3-en... herpa spill!

En av mine favorittbaner, faktisk. Hva er så ille med den? Greit nok at det er sniper-warz, men de fleste er ganske elendige til å legge an skudda sine. Ender som regel opp med 3k + der som sniper

En av mine favorittbaner også! Artig å være defender og skyte ned helikoptrene som kommer :yes:

ColdIce: Har skjedd med meg idag også.

Anathema: Det er pga selve utseendet at jeg ikke takler det, digger ikke høstlignede baner:p Og da klarer jeg heller ikke spille skikkelig, blir bare grettenmanns spilling..og det funker ikke særlig godt...

Lenke til kommentar

Flere å flere glemmer at man kan plukke opp medkiten til en fallen medic, og hjelpe han opp igjen.

What?

edit: la merke til at jeg hadde noen invites. Men ba-DURP som jeg er, så har jeg notifications skrudd av :thumbdown:

Ja, plukke opp kittet for så å revive han som er død.

Lenke til kommentar

Yay! lvl 32 :tease:

kommer du å ødelegger gleden min da :p får ikke spilt på en uke heller så :(

Sorry :p

What?

Ja, plukke opp kittet for så å revive han som er død.

Pleier å gjøre det jeg å, men når jeg spilte med ColdIce/EaK2K så fikk jeg denne kommentaren da jeg gjennopplivet han: Faen for et drittvåpen det her er! Er jo umulig å drepe(Eller noe sånn) :p

Da spilte jeg med SVU m/red dot :p Er jo som å gå rundt med ei rifle.

Lenke til kommentar

Holder på med å ta gullstjerner på alle våpen. Selvom jeg ikke kan få på noe stjerne på M1 Garand. Noe som er latterlig, fordi våpenet hadde vært kjempe morsomt å ta stjerner med :p

EDIT: Noen som vet når disse greiene fra Store'n blir tilgjenglig?

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

bare jeg som ikke har orket å drept en eneste med F2000? selv synts jeg våpenet er drittdårlig :p

Skal prøve å få bronsestjerne på alle våpnene og prøvde F2000 i stad. Det er jo som å skyte erter på fienden :hrm: Men skal nok klare det.

Men nå møter jeg på det problemet som TheKopKing sliter med. Har mange hundre kills med thomson, men ikke noen stjerner. Og så har jeg Gullstjerner på M1 garand og jeg har mange kills der, men det står at jeg har 0 kills :nei: Eller så var det omvendt :hmm:

EDIT: I stad fikk jeg tak i dogtaggen til en som er level 50 :new_woot:LoUcKs--SapO--

Endret av Mr_Outjecti0n
Lenke til kommentar

bare jeg som ikke har orket å drept en eneste med F2000? selv synts jeg våpenet er drittdårlig :p

Har snart sølvstjerne med F2000. Synes faktisk den er grei å bruke. Et spennende våpen siden jeg ikke har brukt den hittil nesten. Men det dumme er at du maks får tatt to folk med den før du må reloade...

Lenke til kommentar

Han karen her.. 11 121 dogtags og 34 500 kills. 1/3 av killsa hans er med knife... Sykt!

Og outjection, du redda oss virkelig ista med repair tool. Thanks! :D

Har faktisk spilt med han fyren der :D Og han har dogtaggen min :!:

Det er jo nesten umulig å høre hva folk sier hvis du ikke har mic selv da :p Hørte at jottnegen eller han andre sa: OUTJECTION! KOM DA FOR FAEN! :p

Lenke til kommentar

Takker Alltid_ og han andre duden for noen jævlig kule runder ikveld, dette må gjentas :thumbup:

Tre kills til på XM8 så har jeg platinum på den og, å da får jeg endelig Valorous Battlefield Knowledge insignias :new_woot:

Edit: Blir testing av Medic class etter dette.

Endret av DarkPassenger
Lenke til kommentar

Har snart sølvstjerne med F2000. Synes faktisk den er grei å bruke. Et spennende våpen siden jeg ikke har brukt den hittil nesten. Men det dumme er at du maks får tatt to folk med den før du må reloade...

3 av mine kompiser sa i dag at den søg, så ba jeg dem teste litt skikkelig med den! BURST er viktig på den, og du kan burste kjapt og alikevel være dødlig nøyaktig. Jeg har gullstjerne med den, og fikk det på svært kort tid. Våpenet er ett av de mest undervuderte våpnene i spillet. Også svært koslig våpen å ha i closecombat, når fienden gjemmer seg i en klynge bak en mur eller noe. Kos å flanke dem da, og bare holde inne R1 og se at 5 stykker går ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...