itzTheTruth Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Nighttime! Good news! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Har sett den videoen over 10 ganger nå! lol Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har sett den videoen over 10 ganger nå! lol Jeg og, minst Blir mye YouTube nå som det ikke er noen demo å spille. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som har fått sitt enda? Mitt har blitt sendt fra Elkjøp, og håper på å ha det før torsdag. Kan da ikke så ta så lang tid å sende noe til Norges nest største by. hehe! Sendes vel fra Oslo eller noe? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Elkjøp sender enten fra Sverige eller Lørenskog tror jeg Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Går nok unna da! Satser på å finne det i postkassen på onsdag. Hadde vært fint, ettersom at jeg ikke orker å vente mye lengre, hehe! Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Idag morgen, ja det er morgen fortsatt , har jeg fått øye på spillet. Det ser jo evig fett ut. Vet noen hvor jeg kan få kjøpt spillet billigst på nett eller butikk i Oslo? Lenke til kommentar
colaman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) På: Elkjøp / Elkjøp.no Elkjøp sender enten fra Sverige eller Lørenskog tror jeg Ingen av delene! De sendes fra ditt nærmeste Elkjøp (som regel) Endret 2. mars 2010 av colaman Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nei? Jeg har aldri fått noe fra min lokale elkjøp butikk hvis jeg har bestilt på nett. Oftest har det blitt sendt fra Lørenskog. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Fra Lørenskog til Bergen, kan da ikke ta mer enn 2-3 dager. De bør være her i morgen. Hehe! Sender de fra Bergen så hadde det vært her nå. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fikk mail om at det var sendt idag! Noen som vet hvor platekompaniet sender fra? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Min lokale elkjøp er faktisk på Lørenskog Men nå har ikke jeg forhåndsbestillt da, så jeg krysser fingrene på at de har det et eller annet sted på torsdag. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 BC2 i mårra ja Er ikke hjemme før på fredag så fakk det... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Kjipt å ikke være hjemme når det du har ventet på så lenge havner i postkassen! hehe! Men men, enda deiligere å komme hjem på fredag da! Du får vente til fræddan! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Elkjøp sender enten fra Sverige eller Lørenskog tror jeg Fikk enda en mail fra Elkjøp nå. Dem sender fra sitt lager i Oslo. Woho, jeg hadde rett Misunner alle som allerede har fått det. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 huff, fikk akkurat vite at jeg må i kirka lørdag og søndag, så jeg får ikke spilt i hele helga (komfirmasjons greier ) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 huff, fikk akkurat vite at jeg må i kirka lørdag og søndag, så jeg får ikke spilt i hele helga (komfirmasjons greier ) Er glad alt som har med konfirmasjon i familien er ferdig for en god del år siden Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 U lucky bastard ! men får spilt torsdag og fredag da ^^ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Launch Trailer :!: Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Multigamer.no er første norske ut med anmeldelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå