PCBerg Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Yay! Platinumstjerne med M16 i boks Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Vel, husker enkelte ganger hvor jeg har hatt noen kongerunder, også blitt d/c'd.. Da har statsen ikke vært lagret på flere runder. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Yay! Platinumstjerne med M16 i boks Mener våpenet ikke har noe på HK 416 i spillet, og hvertfall ikke i virkeligheten. Men skal ta platinum på det etter AN94. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Yay! Platinumstjerne med M16 i boks Mener våpenet ikke har noe på HK 416 i spillet, og hvertfall ikke i virkeligheten. Men skal ta platinum på det etter AN94. Hadde jeg testet ut HK 416 før jeg unlocket m16, så hadde jeg nok brukt den mer. HK 416 er MYE bedre i nærkamp enn m16, men m16 er bedre på avstand (Synes jeg). Liker best å ha fienden på avstand. Kommer de for nærme, så drar jeg frem Colten. Mangler bare 80 kills på den, så har jeg platinum der og. Spriger nesten kun rundt med den og prøver å få så mange kills som mulig med den før den blir nerfet. Fant en ny fyr på Youtube som har BC2 commentaries. Faktisk den beste jeg har hørt. SasbenJr Han sa at AN.94 kom til å bli nerfet den og! Er det noen som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 hmm det med an 94 har jeg ikke hørt om, bare de nerfer m60 så fort som mulig, så er jeg fornøyd.. er dritt lei av at 90% av folka er medicer som står milevis unna med m60.. like før jeg kaster kontrollen i veggen pga det våpenet der.. det mest utrolige er jo at dice har med det siste våpenet man kan unlocke omtrent uskadelig gjort mg3'en mine øyne.. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 M60 er bare ille. 3 skudd og fyren er dau og det er liksom 100 skudd i magasinet. Det verste er når medicen sitter der sniperene normalt sitter og tar ut folk med M60. Det er ikke vanskelig å se at det våpenet er overpowered på det bildet her: Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen andre som har fått denne meldinga på ps3 fra en dude some kaller seg ITS_A_ME_MARIO86? Her er meldinga: hello guys its me kevin butler from playstation network i need you help to stop spreading the spamming rumor that people have to pay to go online if you help send this to 30 people you will recieve $35 just check your wallet in a store this message is being tracked by me kevin and sony playstation network Dette er word for word fra meldinga jeg fikk. Han har åpenbart aldri lært seg å bruke komma eller punktum. I sense a douchebag... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 "from playstation network". Kunne like gjerne stått "I'm from the Internet". http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-Network/Ghost-s-PS3-Spamware-chain-mail-protection-FREE/m-p/45530380 Foreslår at du gjør ditt for å stoppe spam og bare lar det ligge Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Håper de ikke nerfer AN94, for i mine øyne er den ikke noe særlig dødligere enn en HK416 av en fyr som kan bruke den. Det de bør nerfe er M60, den er bare stygg. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen andre som har fått denne meldinga på ps3 fra en dude some kaller seg ITS_A_ME_MARIO86? Her er meldinga: hello guys its me kevin butler from playstation network i need you help to stop spreading the spamming rumor that people have to pay to go online if you help send this to 30 people you will recieve $35 just check your wallet in a store this message is being tracked by me kevin and sony playstation network Dette er word for word fra meldinga jeg fikk. Han har åpenbart aldri lært seg å bruke komma eller punktum. I sense a douchebag... Jeg fatter ikke at en jeg kjenner litt faktisk falt for lureriet, og sendte meldinga videre, blant annet til meg... :!: Men han er visst ganske lett å lure, for han videresendte også denne meldinga til meg: Package for MW2 has been leaked. It will feature 6 maps. 3 of those will be new and 2 will be from COD4. The 3 new maps are Ballout, Storm, and Salvage. COD4 maps will be Crash and Overgrown. Infinity Ward has stated that If you send this message to 25 people you will have access to them for free. Javel, ja? Ballout? Så vidt jeg husker, så heter det Bailout. Og hvorfor i huleste har Infinity Ward sagt at hvis du sender denne meldinga til 25 folk, får du disse brettene gratis. Så IW har ikke lyst på noe penger altså? LOL!! sier nå jeg. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Jeg er så og si helt udugelig som medic når det kommer til å drepe hehe! Men så er jo ikke det min oppgave heller da. Spiller litt som medic nå, faen så mye poeng man kan få asså. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg spiller nå fram til 20:00 (PSN: EaK2k - har mic) Join Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg er så og si helt udugelig som medic når det kommer til å drepe hehe! Men så er jo ikke det min oppgave heller da. Spiller litt som medic nå, faen så mye poeng man kan få asså. Fant ut det før i dag jeg også, plutselig så var jeg på toppen av lista med en gang et par runder på rad, me like. Så blir nok mye medic framover Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fy satan.. Jeg HATER Isla Innocentes... Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Yay! lvl 32 Fikk platinum på Colten i stad, så nå har jeg 2 platinumstjerner! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen andre som har opplevd at hele ps3-en kræsjer pga. spillet? Skjedde nå, 2-gang denne helga. Nå kjørte jeg tanks og klarte å kjøre inn i noe busker/steiner så kræsjet hele PS3-en... herpa spill! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Fy satan.. Jeg HATER Isla Innocentes... Fordi? Liker den jeg, spesielt som defender. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 En av mine favorittbaner, faktisk. Hva er så ille med den? Greit nok at det er sniper-warz, men de fleste er ganske elendige til å legge an skudda sine. Ender som regel opp med 3k + der som sniper Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Altså, det er folk som ikke vet hvordan de skal skyte ned et heli >.< Du må skyte forran helikopteret, kommer også på hvor langt unna det er! OMFG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå