Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg kjenne noobtuuubens vrede. En spiller som heter [FCE]dysonvacuums noobtuuber alt. Han drepte meg 6 ganger i en og samme kamp, og alle med noobtube. Verdt kill han hadde stod med noobtube omtrent. Sykt. Han er lvl 46 og vant hele runden kun på noobtube. Det var forbanna irriterende!

Lenke til kommentar

spillte noen runder i går for første gang på min ps3 og dette er absolutt et supert spill! :)

fikk faktisk en liten killstreak på 15 stk første gang jeg prøvde medic :D

add meg på psn hvis noen vil: Mrferdikiller (vet det er rart, men kan ikke skifte det :( )

Lenke til kommentar

Noen som har klart alle trophies? Mangler bare noen få nå, men 5 friend knife kills virker vanskelig. Må man ta disse i samme runde eller er det totalt?

Snakka litt om det forrige side, både meg og espen mangler 3 demolition 2.0 kills for Platinum =)

Et, tu brute?, foreslår helst squad rush, der du joiner en kamerat som har et fullt lag. Så er det bare å knive løs, holder med 5 totalt, kan være både i forskjellige matcher og samme person. Spilte squad rush mot Jottnegen, sprang så og si bare med kniven ^^

Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg dobbelt så høy K/D ratio i BF:BC2 enn i MW2, virker som om jeg er bedre på å treffe det jeg sikter på i BC2. :hmm:

Tror ikke det er så veldig merkelig egentlig. :p

Jeg har også godt over dobbelt så bra k/d på BF enn på COD. Man er ikke så avhenging av super aim og insane reaksjon her som man er på COD, tror jeg. ;)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg kjenne noobtuuubens vrede. En spiller som heter [FCE]dysonvacuums noobtuuber alt. Han drepte meg 6 ganger i en og samme kamp, og alle med noobtube. Verdt kill han hadde stod med noobtube omtrent. Sykt. Han er lvl 46 og vant hele runden kun på noobtube. Det var forbanna irriterende!

Det var det jeg sa :whistle: Hvis du blir drept noen få ganger i løpet av en runde av launcheren, så går det greit, men når det er en som konstant dreper med det, så er det ikke like greit :thumbdown:

Lenke til kommentar

Baserape er tydeligvis hel ok har jeg funnet ut, spilte en runde nå og vi kom ikke ut av basen vår en gang, helt latterlig. Når jeg holdt på med BF2 så ble man kicket i fra serveren hvis man holdt på med baserape, men her er det jo bare å kjøre på...

Lenke til kommentar

Skjer ofte i Conquest ja. Hvis 4 stykker på laget avslutter spillet så tar det andre laget det som en invitasjon til baserape.. Var med på et spill hvor motstanderlaget plutselig kun hadde 3 spillere og vi var 7-8. Valget ble jo da mellom å baserape de andre eller å avslutte spillet og miste opptjente poeng i den runden (?). De på laget mitt valgte selvsagt å bare drepe de andre så fort de spawnet.

Jeg ville jo ikke miste surt opptjente poeng, så da sto jeg bare å så på. Var en slakt uten like, og det var grusomt å se på. Fikk ikke sove den natta :cry:

(ok, det siste der var bare tull, men det er dritt når slikt skjer)

Lenke til kommentar

Poengene lagres automatisk etter hvert som du spiller, så er fullt mulig å forlate en spilløkt.

Supert. Var litt usikker, så jeg har ikke turt å ta sjansen. Har gått så langt at jeg har spilt Rush én mot én for å unngå å avslutte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...