Joffii Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hvilke brett er det man egentlig kan glitche M-Com stasjonene på? Vet hvordan man gjør det på Isla Inocentes, men la merke til at A på første base på Port Valdez ble tatt nesten med en gang fra start en gang. Dette er jo en feil som burde vært retta på for lenge siden. Vet bare om den på Isla Innocentes. På Port Valdez er A inne i et lite hus som kan rases, Attacker tanksen kan lett ta ut den etter bare et minutt eller 2 =) Liker egentlig gå for B først, da er defenders ofte mer spredt ^^ Endret 14. april 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Ja, og squads med mic er veldig effektivt på akkurat første A på Port Valdez. Samme er dem på A og B på neste base. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Valparaiso, Village, M-Com B kan armeres mens man står under huset. Mer en exploit enn en glitch, men det kan være moro å utnytte i blant. Var artig den første uka, men nå gjør jo "alle" det. Hvis man vil være litt rotten kan man plassere en sniper oppi bakken der og armere M-COMen under-ifra og la sniperen plukke de kommer løpende for å desarmere. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, husker første gang jeg fant ut det. Som attacker. Sto inne huset og armerte på vanlig måte, men så ble den plutselig desarmert uten at jeg så fienden. Så armerte en gang til og det samme skjedde. Husker jeg ikke skjønte en drit og ble knifa når jeg sto og prøvde og skjønne hva som skjedde Lenke til kommentar
att Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Spillere dere mest hardcore eller vanlig? Selv spiller jeg bare hardcore. Jo mer realistisk, jo bedre. Endret 14. april 2010 av att Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spiller hardcore bare når jeg spiller Squad Deathmatch. Når jeg spiller Conquest og Rush så har jeg vanlig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det bare meg som blir kasta ut i hver eneste første runde som jeg spiller? Starter runden og kan spille alt ifra et par minutter til nesten slutten av runden også blir jeg kastet ut på grunn av dårlig kobling til server eller noe dritt. Så er det bare å hoppe inn i neste runde også kan jeg spille de neste 10 rundene uten at det skjer noe som helst. Skjer hver eneste gang. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Faller en del ut om dagene jeg også. Vet ikke om routeren synger på siste verset.. Edit: Har funnet ut at mine drap med Garand teller på Thompson sin gullstjerne, og at mine kills med thompson ikke registreres. Den teller for Garand, men den tror at den er thompson. lol! Fikk plutselig bronze på Thompson, da jeg drepte med Garand. Fantastisk DICE, da får ikke jeg den all bronze star greien verdt 5000 poeng. Endret 15. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Faller en del ut om dagene jeg også. Vet ikke om routeren synger på siste verset.. Edit: Har funnet ut at mine drap med Garand teller på Thompson sin gullstjerne, og at mine kills med thompson ikke registreres. Den teller for Garand, men den tror at den er thompson. lol! Fikk plutselig bronze på Thompson, da jeg drepte med Garand. Fantastisk DICE, da får ikke jeg den all bronze star greien verdt 5000 poeng. Velkommen i klubben Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ah, Jeepers, så det var derfor du sto ved siden av B bygget på Nelson Bay den kvelden, hehe.. Du er unnskyldt! Küng om flere av dere skaffer seg mic ja, det blir litt lettere og samarbeide da, og det blir jo mer moro for alle mann Skal ut og massakrere ei gammal trapp rundt klokka 4, men etter det vil Alltid_ være og finne på PSN utover kvelden tipper jeg. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Hehe, mye derfor ja ^^ og ja, superkjedelig å spille med folk uten mic, kunne nesten vært randoms for min del Har dere et bluethoot headset til mobil fungerer disse eller om du har et usb headset til pc med mic. Bruker atm mitt Steelseries 5Hv2 med usblydkort rett i ps3, bare ønske jeg fant ut detta før jeg kjøpte et eget ps3 headset ^^ har 2 med andre ord Noen som nærmer seg platinum trophy, evt har? Mangler 3 Destruction 2.0 kills så har jeg den Endret 15. april 2010 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 mangler kun 3 destruction kills jeg og Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 F2000 er egentlig ganske syk. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Hva våpen går det i om dagene da folkens? Bruker for tiden AN94, UMP, SAW og M95. Varierer jo selvsagt litt, men det er dem det hovedsaklig blir spilt med. Vet ikke om noe kjekkere våpen å spille med enn AN94. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Prøver å få platinumstjerne på to våpen så spiller mest med m16 og SVU m/red dot. Så går det en del i WW2 1911 pistolen. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg spiller stort sett med hk416, m16 eller an94 og m95 Kan også spille litt som medic vis jeg tror jeg faktisk kan være til nytte for squaden og ikke bare hore i vei for poeng. Men er ingenting som er som å knerte andre snipere med 12x scope og m95 Føler meg også veldig til nytte med motion mines og spottingscope.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 For tida veldig mye recon med NS2000, faktisk mest brukte våpen atm , ellers mangler jeg ei gullstjerne fra platinum veichle. Ellers er det SV98 SNAIPERSKAYA eller engi med UMP eller XM8 compact =) Går jeg assault er det m16 atm, og hvis jeg blir drept mye går jeg medic med m60, men heller sjeldent ^^ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vender alltid tilbake til M416. Flere som syns burst pistolen er helt totalt søppel? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 M93 eller hva den heter? Ja, den er ubrukelig så lenge ikke motstanderen har 3% igjen i helse, og du treffer med alle kulene i klippet i hodet. Foretrekker magnumen og Colt som secondary. Kan man foresten få to platinum stjerner? Siden nå som jeg er ferdig med HK så er det ikke noe antall kills til neste stjerne.. Noen som vet om DICE har tenkt å fikse dette jævla Thompson rotet? Jeg slakter med den, men får jo ikke kills registrert på stats.. Latterlig at M1 er det som blir mine kills på den, men registreres på seg selv. Men det bli stjerne på thomson av slikt. Skjønner ikke hvordan de kan ha rotet det så til.. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hva er så spesielt med SV98 SNAIPERSKAYA? Hva er forskjellen fra m24? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå