Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står online nå, men det var fordi jeg ikke slo av PS3. Skal se film. ;)

Fy faen for ett dårlig lag vi var på, stresslessen og darkpassenger. Ingen av dem spilte for å vinne.

Har forresten funnet ut at kills systemet på en måte registerer kills på min Thompson. På stats sider på nettet, står det at den er i bruk, men det står helt feile tall. På spillet derimot, står det at jeg har 0 tid med den, 0 skudd og 0 drap. Men jeg mangler 2 drap for bronze. Weird. For 10 kills siden, manglet jeg 3. Jeg må drepe 10 stk med den for at den registrerer at jeg dreper 1. M1 er også bøg. Jeg har kun spilt med den 1 runde tilsammen, og har 23 kills. Men mangler 25 for bronze. Dette bør de fikse, fordi jeg vil ha disse merkene osv.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Prøvde konstant å flanke dem mens andre squads presset dem forfra. Måtte gi livet mitt en del ganger før jeg klarte å m-com. Tok vel 3-4 stk på jungelbanen (vala something). Vi tok vel totalt 5..

Er altfor mange som spiller "feil". De er mw2 hoder, og tror at dette bare handler om å drepe. Når vi var defenders var det vel ikke en eneste en som løp for å disarme bomber. Iallefall veldig få. Døde uttallige ganger fordi jeg kastet meg ut i det. Så da brukte jeg m60 for å ikke dø mer en jeg drepte, fordi det er også viktig å drepe :p

Lenke til kommentar

Alt for mye misforståtte folk ja, BF er så mye mer enn å leke manslaughter.

Og til JeepersCreepers, DarkPassenger og Alltid_ (ikke på forumet kanskje..), så var det ille morro å spille i kveld, måtte dessverre gi meg nå fordi jeg må øve til noe så ut-på-jorde som en gymprøve. Ser nå at jeg kanskje burde skaffe meg en mic og gitt, hadde vert mye kjekkere å ha.

Lenke til kommentar

Var heller labert spill fra min side, hadde ei dame som teasa meg på msn når vi spilte Nelson bay :p I tilleggg til at jeg var småtrøtt

Ellers gjør mic det mye bedre, merka fort det ble litt kjedelig når bare meg og alltid_ pjatta ^^

Endret av JeepersCreepers
Lenke til kommentar

lol! MSN tease anyday foran nelson bay :D:p

Hater Nelson Bay så hardt! Eneste som går ann å være på den bana, er medic, og springe rundt og gjennopplive folk.

Yeah, min tanke også Kopking :p Hater banen ja, er bare medic horer som duger..

Lenke til kommentar

Hvilke brett er det man egentlig kan glitche M-Com stasjonene på? Vet hvordan man gjør det på Isla Inocentes, men la merke til at A på første base på Port Valdez ble tatt nesten med en gang fra start en gang.

Dette er jo en feil som burde vært retta på for lenge siden.

Endret av att
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...