itzTheTruth Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Misliker egentlig Acog på sniperrifler. Vet ikke hvorfor. hehe! Deilig i closecombat, men personlig kommer jeg aldri til å oppsøke en nærkamp med ett våpen som er ment for å blir skutt fra lange lange lange lange avstander. Kanskje den special sniper riflen. Fullauto greiene. Ganske god i nærkamp, og morro med reddot. Man slakter, og det er kult hvis man har squad members som gir deg ammo hele tiden. Skal jeg være recon å gå close, er det enten - USAS12 - 870 Combat - Saiga - G3 - Thompson Vet man kan ta folk på lang avstand med snippyrifler med f.eks Acog, men trives best med vanlig scope, og holde meg litt unna. Spotter, dreper og sender helvete fra oven på dem. Nå blir det ikke spilling før på tirsdag igjen, skal til London! SO see you lads! EDIT: Spas12 SUGER! haha! Latterligste jeg har vært borte i. Den haglen er insane in real life, men i spillet er den udugelig. Og F2000 er egentlig ganske grei når man blir vant til den, men den er faktisk ganske grusom kontra de andre. Utenom AEK. Spilte med den litt for morro skyld før i dag. Måtte burste 20 skudd i folk på avstand før de falt om. DET er patetisk. Endret 8. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Acog er ganske digg i closecombat, men bruker heller det standardsiktet på rifla. (Recon classen) Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 yay! første platinum Air Veichle! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Utenom AEK. Spilte med den litt for morro skyld før i dag. Måtte burste 20 skudd i folk på avstand før de falt om. DET er patetisk. Sorry mate, you missed.. Uansett: http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Alltid_ Om noen vil game så add meg Senker "krava" litt, ingen aldersgrense! Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Takker Jottnegen og en annen fyr her på forumet for at jeg har fått opp W/L ratio`n min til 1.0 Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Takker Jottnegen og en annen fyr her på forumet for at jeg har fått opp W/L ratio`n min til 1.0 Haha, ja. Vi vant greit mange kamper. Han er ikke fra diskusjon, men satt nsn som clan tag så alle kunne se at det var NSN som alltid var på toppen Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Da må du få han inn på diskusjon! Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Er platinium stjerne 10 gullstjerner eller 1000 kills? Edit: Fant det ut. Det er 10 gullstjerner, så man trenger bare 500 kills med pistol for å få platinumstjerne. Skal prøve å få platinum med WW2-1911 Endret 11. april 2010 av Mr_Outjecti0n Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 900 på vanlige våpen. Fikk nettopp min på M416. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 900 på vanlige våpen. Fikk nettopp min på M416. Måtte ha 1000 på min HK M416. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hmm, snålt. Kan ha blitt ordnet på i en patch..? Har ialf. ikke mer enn 900 på min, og platinumen er der. Bare sjekk http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Alltid_ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hmm, snålt. Kan ha blitt ordnet på i en patch..? Har ialf. ikke mer enn 900 på min, og platinumen er der. Bare sjekk http://bfbc2.statsverse.com/stats/ps3/Alltid_ Ser dette. Hører en del andre har fått det på 900. Men 1 gullstjerne er jo 100 kills på "vanlige" våpen. Og en platinum er jo 10 gullstjerner. Men men! EDIT: Legger deg til på PS3 senere, så du hadde lagt meg til, men når jeg trykket "legg til venn" så kom det opp en feilmelding, og requesten var ikke der lenger :S Men legger deg til så fort jeg er på playstation. Endret 13. april 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Takker Jottnegen og en annen fyr her på forumet for at jeg har fått opp W/L ratio`n min til 1.0 Haha, ja. Vi vant greit mange kamper. Han er ikke fra diskusjon, men satt nsn som clan tag så alle kunne se at det var NSN som alltid var på toppen Har også en kompis som har NSN foran. Han er medlem her inne sa han, men har ikke skrevet på leeeenge. Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva er den lengste killstreaken døkk har fått? Min er 16, og da var jeg ikke sniper Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 tror rekorden er ca 25, +/-5, både i helikopter og i tanks Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis man har en god pilot så kan man jo slakte det andre laget med apache og hind (Noe jeg aldri har hatt-_- Må som oftest være pilot) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe, er kûng å sitte på med Jeepers. Det er en blanding av totalt masse-slakt, og adrenalin + følelsen av å kræsje konstant grunnet avant-garde flyvning Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis man har en god pilot så kan man jo slakte det andre laget med apache og hind (Noe jeg aldri har hatt-_- Må som oftest være pilot) er som pilot det da ^_^ Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 2 til noe gaming nå ! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå